اعلام آمادگی شهرداری قم برای تعامل با خانه مطبوعات/ دعوت از رسانه‌ها برای نقد تخصصی امور شهری

شهر بیست/ مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و نقش محوری خانه مطبوعات استان قم در جهت ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهروندان تأکید کرد و گفت: مجموعه مدیریت شهری از هرگونه همکاری و تعامل سازنده رسانه‌ای در جهت انجام بهتر امور شهری استقبال می‌کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اعلام آمادگی شهرداری قم برای تعامل با خانه مطبوعات/ دعوت از رسانه‌ها برای نقد تخصصی امور شهری
شناسه : 31838 | انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با تبریک انتخاب اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل جدید خانه مطبوعات استان قم و آغاز فعالیت رسمی این تشکل صنفی، گفت: نقش رسانه‌ها در ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندی، نقشی ارزنده بوده و استفاده از این ظرفیت در دستور کار برنامه‌ها و اقدامات رسانه‌ای شهرداری قم قرار دارد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم نگاه شهرداری به رسانه‌ها را نگاهی دوطرفه و تعاملی دانست و اضافه کرد: بدون شک اصحاب خبر و رسانه به عنوان رابط شهروندان و مجموعه مدیریت شهری می‌توانند انتقال دهنده کم و کیف خدمت‌رسانی و ساخت و سامان شهر باشند و با نقد و نظر واقعی در حوزه کلان مسائل شهری، تقویت و شهروندمداری بیشتر اقدامات شهرداری و رشد و توسعه شهر قم را دنبال کنند.

کلانترزاده نقش دیگر رسانه‌ها را تبیین و تشریح خدمات و اقدامات پیدا و پنهان مجموعه بزرگ شهرداری به شهروندان دانست و گفت: بدون شک یکی از وظایف اصلی و ذاتی رسانه‌ها انعکاس خدماتی است که در جای جای شهر برای شهروندان ارائه می‌گردد و لازم است تا شهروندان از این خدمات به درستی و با شفافیت آگاهی یابند.

وی با دعوت از رسانه‌ها برای ورود به مسائل شهری با نگاه نقادانه و تخصصی همراه با رعایت انصاف و اخلاق را یادآور شد و افزود: در مجموعه شهرداری سازو کار لازم برای بررسی اینگونه نقدها و اظهار نظرها مشخص شده است و حتی امکان انجام گفتگوها و مصاحبه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف بین مدیران و کارشناسان شهرداری و خبرنگاران و متخصصین امور فراهم آمده است تا شبهه و نقاط تاریکی در این زمینه وجود نداشته باشد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خلاء تشکل‌های صنفی را در امور رسانه‌ای استان قم از معضلات جامعه خبر و رسانه‌ی استان دانست و ادامه داد: متأسفانه شاهد نگاهی ناعادلانه بین رسانه‌ها، خبرنگاران و فعالان این حوزه هستیم و تمایزی بین کار تخصصی در حوزه رسانه و فعالیت‌هایی که صرفاً به منظور کسب درآمد از ظرفیت‌های رسانه‌ای انجام می‌گیرد وجود نداشته و رسانه‌هایی که به صورت جدی در حوزه تولید محتوی فعال و اثرگذار هستند گرفتار معضلات و مشکلاتی از جمله مضیقه‌های مالی در تأمین هزینه‌های انتشار و نیروی کار هستند.

کلانترزاده ضمن تقدیر و تشکر از خدماتی که در دوره‌های پیشین خانه مطبوعات و توسط اعضای سابق هیئت مدیره این تشکل صنفی برای جامعه خبر و رسانه‌ی استان قم انجام شده است، گفت: امیدواریم با آغاز فعالیت دوره جدید مدیریت این خانه شاهد انسجام بیشتری در زمینه هماهنگی و یکپارچگی صنفی فعالان خبر و رسانه استان باشیم.

وی در پایان نقش محوری خانه مطبوعات را یادآور شد و افزود: مجموعه مدیریت شهری از هرگونه همکاری و تعامل سازنده رسانه‌ای در جهت انجام بهتر امور شهری استقبال می‌کند.

نوشته های مشابه
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر
ضرورت افزایش امنیت بوستان‌های قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.