کاهش ۴۷ درصدی جرائم خشن در قم

شهر بیست/ فرمانده انتظامی استان قم از کاهش ۴۷ درصدی جرائم خشن در قم خبر داد و گفت: همچنین طی ۱۰ ماهه گذشته، شاهد کاهش چهار درصدی سرقت در استان بودیم و سرقت موتورسیکلت بیش از سایر سرقت‌ها به وقوع پیوسته است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کاهش ۴۷ درصدی جرائم خشن در قم
شناسه : 31815 | انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمود میرفیضی در جلسه قرارگاه امام علی(ع) فرماندهی انتظامی استان قم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان تشکیل شد، با اشاره به برخی ویژگی ها و اهمیت شهر مقدس قم و نیز قرار داشتن در مرکزیت کشور، اظهار کرد: یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر بحث هوشمندسازی در نیروی انتظامی است که از سال گذشته تاکنون اقدامات خوبی در قم صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان قم در ادامه به موضوع حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: در این حوزه برنامه های میان مدت و بلند مدت در نظر گرفته شده که نیازمند نظر مراجع معظم و بزرگان دین هستیم.

میرفیضی با بیان اینکه یکی از مهمترین موضوعاتی که در قم باید به آن توجه کنیم افزایش رضایتمندی از پلیس است، تصریح کرد: در این زمینه نیازمند تقویت منابع انسانی و تجهیزاتی بوده و از مرکز پیگیری‌های لازم انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به آمار سرقت در این استان بر آموزش همگانی تأکید و خاطرنشان کرد: طی ۱۰ ماهه گذشته سرقت در استان ۴ درصد کاهش داشته و سرقت موتورسیکلت بیش از سایر سرقت‌ها به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه جرائم خشن ۴۷ درصد کاهش داشته است، ادامه داد: در بحث برخورد با اراذل و اوباش اقداماتی انجام شد و نتایج خوبی را شاهد هستیم.

میرفیضی، کشف علمی جرائم از طریق هوشمندسازی پلیس را مورد توجه قرار داد و گفت: موضوع هوشمندسازی به دلیل تسریع در کشف جرائم و خدمت رسانی به مردم در بخش های مختلف، گشت هوشمند و همچنین کاهش هزینه ها و رعایت حقوق مردم و مأموران بسیار مورد تأکید است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.