ترخیص بیمار کرونایی ۱۰۴ ساله در قم

شهر بیست/ مدیر درمان تأمین اجتماعی قم گفت: ترخیص جوان‌ترین بیمار کرونایی با شش سال سن و پیرترین بیمار با ۱۰۴ سال سن و دارا بودن کمترین میزان مرگ ومیر بر اساس میزان بستری، نشان دهنده کیفیت خدمات کادر درمان این بیمارستان به بیماران کرونایی است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ترخیص بیمار کرونایی ۱۰۴ ساله در قم
شناسه : 31781 | انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان اسنان قم، دکتر داوود علیمحمدی مدیر درمان تأمین اجتماعی قم گفت: سازمان تأمین اجتماعی در تنها بیمارستان ملکی خود در قم با ۱۲۰ تخت بستری در ایام شیوع ویروس کرونا، بیش از ۷ هزار و۴۸۹ بیمار را پذیرش کرد که هزار و۸۷ بیمار کرونایی برای دریافت خدمت  بستری شدند.

وی با اشاره به اهمیت راهبرد کیفیت درمان گفت: کارکنان بیمارستان امام رضا(ع) قم در تمام سطوح مراقبتی و درمانی، اقدام به مراقبت های ارزشمندی درباره بیماران کرونایی انجام دادند که با توجه به میزان مرگ ومیر و بر اساس تعداد بستری، علاوه بر قرار گرفتن در بالاترین سطح کیفی مراقبت نسبت به استانداردها، بیمارستان در جایگاه بسیار مطلوبی قرار گرفت.

مدیر درمان تأمین اجتماعی قم در ادامه گفت: میانگین سنی بستری شدگان بیماران ما در ایام پذیرش بیماران بستری، ۵۷ سال سن بود که ۴۰ درصد پذیرش را خانم‌ها و ۶۰ درصد پذیرش را آقایان به خود اختصاص داد و میانگین سن فوت شدگان، ۶۸ سال سن بود.

وی تصریح کرد: ترخیص جوان‌ترین بیمارکرونایی با ۶ سال سن و پیرترین بیمار با ۱۰۴ سال سن و همچنین کمترین میزان مرگ ومیر بر اساس میزان بستری، کیفیت خدمت به بیماران کرونایی بیمارستان امام رضا(ع) را در بهترین شرایط و در سطح استانداردهای درمانی بسیار مطلوب قرار داد. 

علیمحمدی خاطرنشان کرد: حمایت‌های مدیران سازمان تأمین اجتماعی، مدیران استان، گرو‌ه‌های جهادی طلاب، خیرین و کمک‌های مردمیریال لحظات بسیار شکوهمندی از همدلی را برای کادر درمان فراهم کرد که لازم می‌دانم از همه به خاطر حمایت‌های بی‌دریغ‌شان تشکر کنم.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
اجرای پرچالش پروژه‌های عمرانی در بافت شهری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.