بهسازی محور فرهنگی حرم _ چهل اختران در اولویت است

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر، بهسازی محور فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا چهل اختران را در اولویت برنامه‌های این سازمان برشمرد و گفت: این محور به طول ۴ کیلومتر و شامل عمده بناهای فرهنگی، مذهبی و تاریخی پیرامون حرم است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بهسازی محور فرهنگی حرم _ چهل اختران در اولویت است
شناسه : 31748 | انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا خاکی با اشاره به پروژه بهسازی محلات پیرامون حرم، اظهار داشت: بهسازی و نوسازی مراکز محلات در دستور کار قرارگرفته است، بهسازی مراکز محلاتی مانند چال لولو و دروازه کاشان ضمن اینکه مشکلات آسیب سیما و منظر را بازسازی می‌کند محلات را هم توانمندتر خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر از بهره‌برداری از پروژه نوسازی و بهسازی مرکز محله چال لولو خبر داد و گفت: یکی از اهدافی که داریم تعریف پروژه‌های کوچک بهسازی و توانمند کردن مراکز محلات است.

خاکی به ارائه تعریفی از بهسازی پرداخت و افزود: بهسازی یعنی اینکه با حفظ وضع موجود و کمترین هزینه، بیشترین تاثیرگذاری را در محل داشته باشیم و  الگوی ما در محلات بافت فرسوده بهسازی است.

وی با اشاره به اولویت بهسازی و نوسازی پیرامون حرم، تصریح کرد: مهم‌ترین پروژه ما محور فرهنگی به طول ۴ کیلومتر از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا چهل اختران است که عمده بناهای فرهنگی، مذهبی و تاریخی پیرامون حرم در این محور قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.