«قمکارت» یک کارت شهروندی چند منظوره است/ قابلیت شخصی‌سازی قمکارت

شهر بیست/ رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: امکان استفاده از قمکارت علاوه بر اتوبوس‌ها در سایر کاربردهای شهروندی نیز فراهم می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«قمکارت» یک کارت شهروندی چند منظوره است/ قابلیت شخصی‌سازی قمکارت
شناسه : 31707 | انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، کوروش محمدحسینی اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌ها و زیرساخت‌های لازم برای استفاده از قمکارت و حساب الکترونیکی آنلاین مرتبط با آن در حوزه‌های مختلف مورد نیاز شهروندان انجام شده که علاوه بر اتوبوس‌های شهری، بوستان‌ها و اماکن تفریحی شهر مانند باغ پرندگان نیز درحال اتصال به این زیرساخت هستند.

وی افزود: همچنین از طریق حساب آنلاین شهروندی پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی میسر شده و امکان استفاده از این سرویس بزودی در پارک حاشیه‌ای نیز فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم ادامه داد: همچنین این کارت به عنوان کارت ترکیبی پرداخت‌های خردشهری، بانکی و پرسنلی نیز قابل استفاده است که در این راستا برنامه ریزی‌های لازم برای صدور قمکارت به صورت مشترک با بانک‌های عامل کشور در حال انجام است.

وی افزود: این کارت قابلیت شخصی‌سازی داشته و به عنوان کارت شناسایی همزمان کارکنان و گروه ها و تشکل‌ها نیز قابلیت استفاده دارد که هماهنگی‌های لازم برای صدور قمکارت چند منظوری برای همکاران شهرداری در حال انجام است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم، از آمادگی شهرداری را برای همکاری با سایر ارگان‌ها و نهادهای دولتی و تشکل‌های مردمی استان برای صدور قمکارت ویژه برای کارکنان و اعضا خبر داد.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.