نام‌نویسی دوره جدید مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) آغاز شد

شهر بیست/ ثبت‌نام ترم جدید مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت سلام الله علیها برای دوره های آموزشی مجازی، حضوری و نیمه حضوری از ۲۷ دی‌ماه آغاز شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نام‌نویسی دوره جدید مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) آغاز شد
شناسه : 31632 | انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، ثبت نام ترم جدید مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت سلام الله علیها برای دوره های آموزشی مجازی، حضوری و نیمه حضوری برادران و خواهران آغاز شد.

این دوره ها ویژه برادران و خواهران علاقمند به فراگیری معارف قران در چهار رده سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال در رشته های درست‌خوانی و روان‌خوانی، تجوید ۱ و ۲، صوت و لحن تحقیق و ترتیل، حفظ قرآن کریم، حفظ نهج‌البلاغه، مداحی، تفسیر ترتیبی و موضوعی سوره‌های منتخب و تنزیلی قرآن کریم و ترجمه و مفاهیم مقدماتی و تکمیلی قرآن کریم برگزار می شود.

همچنین ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه، ترجمه و مفاهیم ادعیه و زیارات، همسرداری، تربیت فرزند، حدیث خوانی، شرح صحیفه سجادیه، شرح نهج البلاغه، احکام عمومی، احکام بانوان، مهدویت، سبک زندگی اسلامی، تغذیه سالم در آیات و روایات و … از دیگر رشته های مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها در این دوره‌هاست.

علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد واحد برادران از ساعت ۱۶ تا ۲۰ با شماره ۰۲۵۳۷۷۴۴۸۰۸ و در مورد واحد خواهران صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۰۵ تماس گیرند.

گفتنی است ثبت نام دوره جدید از ۲۷ دیماه تا ۹ بهمن ماه ۹۹ خواهد بود و علاقمندان برای ثبت نام می توانند به نشانی اینترنتی www.qhkarimeh.ir مراجعه کنند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.