کاهش ۸ میلیون لیتری خونابه کشتارگاهی

شهر بیست/ سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به افزایش تعامل بین این سازمان و سازمان کشتارگاه شهرداری قم، از کاهش فضولات و کاهش ۸ میلیون لیتری خونابه کشتارگاهی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کاهش ۸ میلیون لیتری خونابه کشتارگاهی
شناسه : 31616 | انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی به کاهش فضولات و خون کشتارگاهی اشاره کرد و گفت: اثرات زیست محیطی این خونابه‌ها کنترل شده است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم افزود: فضولات کشتارگاهی به میزان کمی کاهش داشته اما خونابه کشتارگاهی با ۸ میلیون لیتر کاهش به میزان محسوسی کاهش داشته است.

میرابراهیمی با اشاره به برخی پروژه‌های مهم سازمان مدیریت پسماند در سال جاری، تصریح کرد: توسعه سایت تخمیر زباله ازجمله پروژه‌های مهم سازمان مدیریت پسماند در سال ۹۹ است که بااعتبار یک میلیارد تومانی در بودجه سال جاری سازمان لحاظ شد.

وی احداث خط پردازش ۳ را هم از دیگر پروژه‌های مهم سازمان مدیریت پسماند در سال جاری نام برد و افزود: این پروژه نیز بااعتبار ۲ میلیارد تومانی در برنامه سال ۹۹ سازمان مدیریت پسماند قرار گرفت.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از احداث ایستگاه انتقال پسماند منطقه ۵ و ۴ بااعتبار ۲ میلیارد تومانی نیز خبر داد و افزود: تجهیز شهر به باکس نخاله ساختمانی و خرید مخازن دومنظوره معابر شهری از دیگر اقداماتی بود که در سال ۹۹ اجرایی شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.