لزوم اهتمام تمام دستگاه‌های اجرایی به تحقق طرح تفصیلی/ مجوز احداث ترانس هوایی در قم صادر نمی‌شود

شهر بیست/ مدیرکل دفتر طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم با بیان اینکه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قم در سال‌های اخیر از هرگونه صدور مجوز ترانس هوایی در سطح شهر خودداری کرده است، گفت: احداث ترانس‌های هوایی برق علاوه بر مباحث ایمنی و پدافندی، از حیث سیما و منظر نیز کریدورهای بصری را مخدوش و مغشوش می‌کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم اهتمام تمام دستگاه‌های اجرایی به تحقق طرح تفصیلی/ مجوز احداث ترانس هوایی در قم صادر نمی‌شود
شناسه : 31486 | انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن صادقی امینی اظهار کرد: از مهمترین اهداف تهیه طرح تفصیلی بهبود کیفیت زندگی و ارتقای کیفیت محیطی است.

مدیر کل دفتر طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم افزود: طرح تفصیلی برای رسیدن به هدف خود به همراهی تمام دستگاه‌ها نیاز دارد و تمام دستگاه‌های اجرایی متولی کاربری‌های خدماتی و عمومی باید اراضی مورد نیازشان را در چارچوب طرح تفصیلی تملک کرده و برای تحقق کاربری‌ها اقدام عملی انجام دهند.

صادقی امینی در خصوص اهمیت این موضوع افزود: یکی از کاربری‌‌هایی که در طرح تفصیلی بر روی اراضی شهری مصوب شده، تأسیسات و تجهیزات شهری است. لازم است ارگانهای متولی در این زمینه از فرصت موجود در راستای خدمت رسانی، نهایت بهره را ببرند تا مشمول ماده واحده قانون تعیین وضعیت املاک واقع در طرحهای دولتی و شهرداری‌ها نشوند.

وی ادامه داد: در همین راستا معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قم در سال‌های اخیر از هرگونه صدور مجوز ترانس هوایی در سطح شهر خودداری کرده است.

مدیر کل دفتر طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم گفت: احداث ترانس‌های هوایی برق، غیر از مباحث ایمنی و پدافندی، از حیث سیما و منظر نیز از کیفیت فضایی کاسته و کریدورهای بصری را مخدوش و مغشوش می‌کند.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.