بازدید مسئولان قضایی از زندان مرکزی قم +تصاویر

شهر بیست/ رئیس‌کل دادگستری قم، دادستان و دادیاران دادسرای عمومی و انقلاب قم با حضور در زندان مرکزی قم ضمن بررسی و شنیدن خواسته‌های زندانیان، پرونده زندانیان واجد شرایط را بررسی و دستورات لازم را صادر کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازدید مسئولان قضایی از زندان مرکزی قم +تصاویر
شناسه : 31422 | انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دادگستری قم، نظر به پیگیری و هماهنگی انجام شده توسط اداره کل زندان های قم و با هدف تسریع در اجرایی کردن بخشنامه پایش و غربالگری زندانیان، حجت‌الاسلام مظفری رئیس کل دادگستری استان به همراه حجت‌الاسلام‌ غریب، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب و ۶۰ نفر از دادیاران دادسرای عمومی و انقلاب قم در زندان مرکزی حاضر و پرونده زندانیان واجد شرایط را بررسی و دستورات لازم را صادر کردند.

مرتضوی مدیر کل زندان‌های قم ضمن تقدیر و تشکر از رئیس کل دادگستری استان و مجموعه دستگاه قضایی قم در خصوص این برنامه بیان داشت: در راستای تاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه مبنی بر اجرایی کردن بخشنامه پایش و غربالگری زندانیان، این طرح با جدیت در زندان های قم در حال اجراست و پرونده‌های متعددی بررسی و شناسایی شده است.

مدیر کل زندان‌های قم افزود: به لطف تعامل ارزشمندی که با دستگاه قضایی استان وجود دارد امروز شاهد هستیم که رئیس کل دادگستری استان به همراه دادستان و ۶۰ نفر از دادیاران دادسرای عمومی و انقلاب با هدف تسریع در اجرایی کردن بخشنامه پایش و غربالگری زندانیان در زندان های قم حاضر شدند و هدف این است که پرونده ۶۰۰ نفر از زندانیان و درخواست های آنان در این دیدار چند ساعته مورد بررسی قرار گیرد و دستورات لازم صادر شود.

همچنین در پایان این بازدید از بازپرس شعبه ۱۰، بازپرس شعبه ۳ و دادیار شعبه ۱۵ که بیشترین تعداد دادرسی الکترونیک را طی دو ماه اخیر برگزار کرده بودند، با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل شدند.

شایان ذکر است طی دو ماه اخیر بیش از ۱۰۰۰ جلسه دادرسی الکترونیک در دستگاه قضایی استان با زندان های قم برگزار شده است.

نوشته های مشابه
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.