راه اندازی پارکینگ خودرو در نزدیکی درمانگاه حضرت بقیه‌الله(عج)

شهر بیست/ طی قراردادی بین سازمان حمل‌ونقل و ترافیک و درمانگاه حضرت بقیه الله(عج)، مکانی در نزدیکی این درمانگاه برای پارک خودرو مراجعین پیش‌بینی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
راه اندازی پارکینگ خودرو در نزدیکی درمانگاه حضرت بقیه‌الله(عج)
شناسه : 31412 | انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، طی قراردادی بین سازمان حمل و نقل و ترافیک و درمانگاه حضرت بقیه الله (عج)، مکانی در نزدیکی درمانگاه حضرت بقیه الله (عج) جهت پارک خودرو مراجعین پیش بینی شد.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اعلام خبر راه اندازی پارکینگ خودرو در نزدیکی درمانگاه حضرت بقیه الله(عج) بیان داشت: پس از شکل‌گیری این مرکز درمانی و مراجعه شهروندان، مزاحمت‌هایی برای ساکنان این محله بوجود آمده بود که نبود فضای مناسب و کافی برای احداث پارکینگ نیز در این خصوص احساس می شد.

قاسم طالبی افزود: طی قراردادی که بین سازمان ترافیک و درمانگاه حضرت بقیه الله (عج)، مکانی به صورت موقت در اختیار این درمانگاه با هدف ساماندهی پارک خودروهای مراجعه کننده به درمانگاه قرار گرفت.

وی ادامه داد: با رشد روز افزون شهرها و ایجاد گسترش مراکز خدماتی، آموزشی و درمانی و عدم توازن منطقی در شکل‌گیری زیرساخت‌های لازم، مشکلات بخصوص در حوزه فضاهای ترافیکی و پارکینگ وجود دارد که در شهر مقدس قم با اجرای برنامه‌ها و طرح‌های موقت سعی در مرتفع کردن آنها داریم.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در پایان از شهروندان خواست تا با پارک در فضاهای تعبیه شده در اطراف مراکز تجمعی و پرتردد شهری، موجب افزایش آسایش ساکنین این محله‌ها شده و از مروجین فرهنگ ترافیک باشند.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.