راه اندازی پارکینگ خودرو در نزدیکی درمانگاه حضرت بقیه‌الله(عج)

شهر بیست/ طی قراردادی بین سازمان حمل‌ونقل و ترافیک و درمانگاه حضرت بقیه الله(عج)، مکانی در نزدیکی این درمانگاه برای پارک خودرو مراجعین پیش‌بینی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
راه اندازی پارکینگ خودرو در نزدیکی درمانگاه حضرت بقیه‌الله(عج)
شناسه : 31412 | انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، طی قراردادی بین سازمان حمل و نقل و ترافیک و درمانگاه حضرت بقیه الله (عج)، مکانی در نزدیکی درمانگاه حضرت بقیه الله (عج) جهت پارک خودرو مراجعین پیش بینی شد.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اعلام خبر راه اندازی پارکینگ خودرو در نزدیکی درمانگاه حضرت بقیه الله(عج) بیان داشت: پس از شکل‌گیری این مرکز درمانی و مراجعه شهروندان، مزاحمت‌هایی برای ساکنان این محله بوجود آمده بود که نبود فضای مناسب و کافی برای احداث پارکینگ نیز در این خصوص احساس می شد.

قاسم طالبی افزود: طی قراردادی که بین سازمان ترافیک و درمانگاه حضرت بقیه الله (عج)، مکانی به صورت موقت در اختیار این درمانگاه با هدف ساماندهی پارک خودروهای مراجعه کننده به درمانگاه قرار گرفت.

وی ادامه داد: با رشد روز افزون شهرها و ایجاد گسترش مراکز خدماتی، آموزشی و درمانی و عدم توازن منطقی در شکل‌گیری زیرساخت‌های لازم، مشکلات بخصوص در حوزه فضاهای ترافیکی و پارکینگ وجود دارد که در شهر مقدس قم با اجرای برنامه‌ها و طرح‌های موقت سعی در مرتفع کردن آنها داریم.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در پایان از شهروندان خواست تا با پارک در فضاهای تعبیه شده در اطراف مراکز تجمعی و پرتردد شهری، موجب افزایش آسایش ساکنین این محله‌ها شده و از مروجین فرهنگ ترافیک باشند.

نوشته های مشابه
واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.