تشکیل کارگروه هم‌اندیشی سامانه‌های ۱۳۷ کلان‌شهرها

شهر بیست/ مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از راه‌اندازی کارگروه هم‌اندیشی سامانه ۱۳۷ کلان‌شهرهای کشور خبرداد و گفت: این کارگروه در راستای ارائه خدمات مناسب شهری به شهروندان و تکریم ارباب و رجوع تشکیل شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تشکیل کارگروه هم‌اندیشی سامانه‌های ۱۳۷ کلان‌شهرها
شناسه : 31406 | انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده اظهار داشت: اعضای این کارگروه را مسئولان سامانه‌های ۱۳۷ کلان شهرهای کشور از جمله تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، کرج،تبریز، همدان، اراک و رشت تشکیل می‌دهند.

عضو کارگروه هم‌اندیشی سامانه‌های ۱۳۷ کلانشهرهای کشور بیان کرد: فعالیت‌های این کارگروه و جلسه‌های آن به علت شیوع کرونا به صورت مجازی دنبال می شود و امیدواریم به اهداف پیش‌بینی شده دست یابد.

کلانترزاده افزود: هدف مهم از ایجاد کارگروه هم‌اندیشی سامانه‌های ۱۳۷ کلانشهرهای کشور، پیشبرد اهداف سازمانی با تاکید بر اجرای وظایف به صورت خلاقانه و بهینه است.

وی با بیان اینکه  ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطی شهروندان با مسئولان شهری لحظه‌به‌لحظه سعی در ارتقاء عملکرد خود داشته است، افزود: دست اندرکاران این سامانه از آغاز تاسیس تاکنون تلاش کرده‌اند تا به عنوان تسهیل‌گر در انجام فوریت‌های شهری برای شهروندان شهر خود ایفای نقش موثر داشته باشند.

به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم، همکاری در تشکیل این کارگروه در راستای نظر سقائیان نژاد شهردار قم در زمینه تقویت حوزه نرم افزاری ارتباط با شهروندان و همچنین لزوم همکاری با شهرداری‌های کلان شهرهای کشور و با در نظر گرفتن شرایط کرونایی صورت می‌گیرد.

نوشته های مشابه
خط دوم متروی قم با اجرای مونوریل حذف می‌شود
انتصاب مدیر جدید ارتباطات مردمی شهرداری قم
تدوین برنامه عملیاتی مناطق شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی قم امسال تکمیل می‌شود
تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد
شهرداری تولیدکننده قطعات بتنی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.