جزئیات مراسم خاک‌سپاری یک شهید گمنام در قم اعلام شد

شهر بیست/ همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) پیکر مطهر یک شهید گمنام در بوستان امام حسن مجتبی(ع) منطقه سه شهرداری قم تشییع و خاک‌سپاری می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات مراسم خاک‌سپاری یک شهید گمنام در قم اعلام شد
شناسه : 31404 | انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد روحانی اظهار داشت: مراسم خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام ساعت ۱۰ روز یکشنبه ۲۸ دیماه ۹۹ در بوستان امام حسن مجتبی (ع) و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

سرپرست منطقه سه شهرداری قم خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته و هماهنگی با مسئولان متولی، شهرداری منطقه سه میزبانی این مراسم معنوی را با افتخار تمام در شهرک امام حسن(ع) عهده‌دار شده است.

روحانی  ابراز کرد: فضاسازی بوستان امام حسن مجتبی(ع) و محل برگزاری مراسم تدفین پیکرمطهر شهیدگمنام با نصب ریسه، بنر و پارچه‌های سیاه رنگ به مناسبت شهادت بانوی دوعالم حضرت زهرا(س) از اقداماتی است که توسط شهرداری منطقه سه انجام می‌شود.

سرپرست منطقه سه شهرداری قم یادآور شد: همچنین یک غرفه فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان نیز با محوریت معرفی حضرت زهرا(س) و فرهنگ ایثار و شهادت توسط این منطقه برپا می‌شود.

روحانی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته امیدواریم بهترین میزبانی را از پیکر مطهر این شهید گمنام داشته باشیم که فضای پربار معنوی را در بوستان امام حسن مجتبی (ع) ایجاد می‌کند و در کنار این مقبره شهید همواره شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی باشیم.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.