«شهروند ساری» در قم کم آورد

شهر بیست/ شاگردان حسین صبوری در یک دیدار خانگی موفق به شکست «شهروند ساری» شدند تا دور رفت لیگ برتر را با کسب دو پیروزی، دو تساوی و دو شکست به پایان برسانند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«شهروند ساری» در قم کم آورد
شناسه : 31379 | انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، دو تیم فوتسال فردوس قم و شهروند ساری در هفته ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر رفته بودند که این بازی با نتیجه سه بر یک به سود تیم قمی به پایان رسید.

در این بازی که عصر چهارشنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهید حیدریان قم برگزار شد، شهاب بشری دوست، وحید ندری و مجتبی نعمتی برای فردوس قم و امیرحسین اسماعیلی برای شهروند ساری گلزنی کردند.

شاگردان حسین صبوری در تیم فردوس قم که دو بازی گذشته خود را با اختلاف زیاد واگذار کرده بودند، در این دیدار انگیزه زیادی برای رسیدن به پیروزی داشتند و توانستند با یک بازی منظم و هماهنگ حریف سخت کوش ساروی خود را شکست دهند.

تیم فوتسال شهروند ساری در سه دقیقه پایانی این دیدار، برای فرار از شکست با سیستم پاور پلی (پنج نفره) به بازی خود ادامه داد و چندین موقعیت خطرناک گلزنی را روی دروازه فردوس ایجاد کرد، اما با درخشش دروازه بان فردوس قم فقط موفق به زدن یک گل شد.

مجتبی نعمتی سنگربان جوان فردوس قم در ثانیه پایانی این بازی با هوشمندی توانست با یک شوت از راه دور دروازه بدون دروازه بان شهروند ساری را یک بار دیگر باز کرده تا ستاره تیم خود در این دیدار حساس و نفس گیر باشد.

فردوس قم با این دیدار خانگی، بازی های خود در دور رفت لیگ برتر را با کسب دو پیروزی، دو تساوی و دو باخت به پایان رساند تا در دور برگشت نیز با هماهنگی و جنگندگی بیشتر برای رسیدن به رتبه های بالای جدول به مصاف حریفان برود.

تیم فوتسال فردوس قم با کسب سه امتیاز از بازی امروز خود در برابر شهروند ساری، در جدول هفت تیمی گروه الف لیگ برتر فوتسال با کسب ۸ امتیاز فعلا در رده سوم جدول قرار گرفته و تیم شهروند ساری نیز همچنان قعرنشین جدول این گروه است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.