شیمیدر حریف مهرام نشد

شهر بیست/ تیم بسکتبال شیمیدر قم در مسابقه‌ای حساس برابر مهرام تهران، نخستین شکست خود در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را پذیرفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شیمیدر حریف مهرام نشد
شناسه : 31377 | انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، هفتمین هفته رقابت‌های دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان ایران در حالی سپری شد که شیمیدر قم در دیداری فوق‌العاده حساس میزبان رقیب مطرح خود یعنی مهرام تهران بود و در پایان با اختلاف ۱۶ امتیاز نتیجه را واگذار کرد.

بسکتبالیست‌های تیم شیمیدر قم که در آخرین بازی از دور رفت لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم مهرام به دنبال تداوم روند شکست‌ناپذیری و حفظ موقعیت خود در صدر جدول رده‌بندی گروه دوم بودند، بازی خوبی به نمایش گذاشتند اما اسیر اشتباهات فردی خود شدند و با شکست میدان را ترک کردند.

نماینده بسکتبال قم کوارتر نخست این دیدار را با حساب ۱۹ بر ۱۵ به مهرام واگذار کرد، در کوارتر دوم ۲۴ بر ۱۹ مغلوب شد و کوارتر سوم را ۲۵ بر ۱۵ باخت، اما در کوارتر سوم با حساب ۱۷ بر ۱۴ بر مهرام غلبه کرد اما مجموع عملکرد شیمیدر در این مسابقه منجر به باخت ۸۲ بر ۶۶ این تیم در هفتمین بازی این فصل شد.

نماینده بسکتبال قم در دیداری که چندان تمرکز کافی در بازی نداشت و همچنین اشتباهات فردی زیادی در تمام زمان‌های مسابقه مرتکب می‌شد، در دفاع تیمی دور از انتظار ظاهر شد، نتیجه حساس‌ترین بازی دور رفت لیگ برتر بسکتبال را به مهرام تهران واگذار کرد و با فاصله یک امتیاز پشت‌سر این تیم در مکان دوم جدول جای گرفت.

با نتیجه‌ای که در بازی حساس شیمیدر قم و مهرام تهران رقم خورد، مهرامی‌ها با هفت برد و ۱۴ امتیاز صدرنشین این گروه شدند و شیمیدر قم با ۱۳ امتیاز در مکان دوم جای گرفت، بازی برگشت دو تیم از مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور روز ۱۲ اسفند انجام می‌شود.

دیدارهای دور برگشت از مرحله مقدماتی فصل ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور از روز دوشنبه ۲۹ دی‌ماه آغاز می‌شود و تیم شیمیدر قم در این روز با نیروی زمینی تهران دیدار می‌کند و روز ۳۰ دی‌ماه نیز برابر تیم بسکتبال آینده‌سازان تهران قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه
آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر
ضرورت افزایش امنیت بوستان‌های قم
دیدار شهردار قم با مدیرکل بازرسی استان
تقدیر ستاد اقامه نماز از وضعیت نمازخانه‌های بوستان‌های قم
میزبانی ۷ بوستان از مسافران نوروزی در قم
بازدید وزیر کشور از ستاد تسهیلات سفر شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.