توجه به مسجدمحوری در اقدامات فرهنگی شهرداری قم

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم از توجه به مسجدمحوری و محله‌محوری در این سازمان خبر داد و گفت: در برنامه راهبردی شهرداری قم توسعه سرانه فرهنگی شهر اعم از سینماها و مؤسسه‌های فرهنگی و… به عهده سازمان فرهنگی گذاشته شده درحالی‌که سازمان فرهنگی در این زمینه فقط می‌تواند تسهیل‌گر باشد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توجه به مسجدمحوری در اقدامات فرهنگی شهرداری قم
شناسه : 31361 | انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالقاسم مقیمی در جلسه شورای سازمان فرهنگی هنری ورزشی هنری شهرداری قم که با حضور اعضای شورای سازمان و به ریاست شهردار قم برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اقدامات سازمان تطبیق عملکرد با سند چشم انداز شهرداری قم بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد اقدامات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اهداف سند چشم انداز تطابق دارد، افزود: یکی از اشکالاتی که در اهداف فرهنگی سند چشم انداز دیده می‌شود، پراکندگی وظایف است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم ادامه داد: در برنامه راهبردی شهرداری قم توسعه سرانه فرهنگی شهر اعم از سینماها و مؤسسه‌های فرهنگی و… به عهده سازمان فرهنگی گذاشته شده درحالی‌که سازمان فرهنگی در این زمینه فقط می‌تواند تسهیل‌گر باشد.

وی تصریح کرد: در دو سال گذشته هر سال ۶ هدف راهبردی برای سازمان در نظر گرفتیم تا بودجه سازمان را از یک بودجه سرگردان به یک بودجه پروژه محور تبدیل کنیم.

مقیمی با اشاره به اینکه چهار حوزه کاری به صورت کلی در سازمان تعریف شده، ادامه داد: هر کسی که با ما طرف حساب می‌شود، در یکی از این چهار حوزه باید تلاش کند.

وی اظهار داشت: در کارهای فرهنگی سطح شهر یکی از اهداف ما محله محوری و مسجد محوری است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم تاکید کرد: در مراکز فرهنگی که در اختیار سازمان است، تنها به بانوان و آقاپسرهای زیر ۱۰ سال خدمات ارائه می‌دهیم و پسران بعد از ده سالگی باید به مساجد بروند.

سید امیر سامع، معاون خدمات شهری شهرداری قم هم در این جلسه بر ظرفیت‌های عظیم موجود در حیطه فرهنگ تأکید کرد.

وی افزود: در حیطه فرهنگ شهروندی که از مسائل مهم حوزه کاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم است، نیاز به تلاش بیشتری وجود دارد.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.