ایجاد ۴۷۰۰ فرصت شغلی در سازمان میادین شهرداری

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان میادین میوه وتره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: با ایجاد فضای مناسب برای مشارکت و جذب سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی، سازمان میادین اقدام به اشتغال مستقیم ۴۷۰۰ نفر در سال جاری کرده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ایجاد ۴۷۰۰ فرصت شغلی در سازمان میادین شهرداری
شناسه : 31359 | انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری اظهار داشت: سازمان میادین به عنوان یکی از بازوان اجرایی شهرداری، شرح وظایف از پیش تعیین شده‌ای داشته و اهداف خرد و کلانی برای آن ترسیم شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه وتره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم به تشریح اقدامات سازمان در این زمینه پرداخت و عنوان کرد: در مجموعه سازمان سعی شده تا مسیر رسیدن به هدف ایجاد درآمدهای پایدار به صورت تدریجی باشد.

مظفری اظهار داشت: سازمان میادین در سال ۱۳۹۹ با احداث و بهره برداری از شهرک بزرگ خدمات خودرویی، شهرک صنوف، ۱۶ باب فروشگاه همشهری، ۵۳ باب بازارچه عرضه میوه و تره بار ریحان، ۷۱ کیوسک عرضه مایحتاج، مطبوعات و گُل، استقرار غرف فصلی و مناسبتی، همچنین ساماندهی دست فروشان در چهار نقطه از سطح شهر و … جمعاً برای ۴۷۰۰ نفر ایجاد اشتغال کرده است.

وی تلاش برای توزیع عادلانه خدمات و امکانات در تمام مناطق هشتگانه را از مهمترین اولویت‌های کاری خود برشمرد و اظهار داشت: اعتماد مردم به اقدامات شهرداری‌ها بالاترین سرمایه آنها است و باید در فکر این باشیم که عمق این اعتماد را گسترده کرده و اتکا به اعتماد مردم را افزایش دهیم.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.