فاز نخست مترو قم با ۲ ایستگاه راه اندازی می‌شود

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان قطار شهری قم گفت: با راه اندازی فاز اول خط یک مترو، دو ایستگاه مسافرگیر خواهیم داشت و چهار ایستگاه عبوری نیز به ‌تدریج کامل می‌شوند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فاز نخست مترو قم با ۲ ایستگاه راه اندازی می‌شود
شناسه : 31312 | انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، منصور درویشی با اشاره به شروع فرآیند تأمین برخی از تجهیزات مورد نیاز خط یک، اظهار داشت: تجهیزات مورد نیاز خط یک مترو، شامل ناوگان، بسته تأمین توان، سیگنالینگ، مخابرات، تهویه و اطفای حریق، کنترل، آسانسور و پله برقی و نیز تجهیزات و ماشین آلات دپو شده است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم با بیان اینکه به‌ منظور مدیریت هزینه و زمان، تأمین تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی، در اولویت قرار گرفت، افزود: تهویه از جمله تجهیزاتی است که به بحث ایمنی مرتبط بوده، بنابراین نسبت به تأمین آن اقدام لازم صورت گرفته و طبق برنامه زمان بندی قرارداد پیش رفته است.

درویشی افزود: در راه‌اندازی فاز اول خط یک، دو ایستگاه به عنوان ایستگاه مسافرگیر به طور کامل بر روی همشهریان عزیز باز می‌شود و چهار ایستگاه دیگر عبوری خواهند بود که به ‌تدریج کامل شده و آماده خدمت رسانی به مردم شریف قم می شوند.

وی ادامه داد: آسانسور و پله برقی از جمله امکاناتی هستند که به منظور رفاه حال مسافرین، برای خدمات رسانی در ایستگاه‌ها در نظر گرفته شده‌اند و به همین خاطر، در اولویت خرید قرار می‌گیرند، در آغاز، این تجهیزات برای دو ایستگاه ابتدایی و انتهایی، راه اندازی و سپس برای چهار ایستگاه عبوری دیگر، آسانسور و پله برقی مورد نیاز تأمین می شود که در حال تکمیل قرارداد با تأمین کننده هستیم.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.