تکمیل ساخت‌وساز شهرک خودرویی قم در سال آینده

شهر بیست/ در جلسه شورای سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، مسائلی نظیر اتمام ساخت‌وسازها در شهرک خودرویی و بودجه پیش‌بینی شده برای ۱۴۰۰ مطرح شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تکمیل ساخت‌وساز شهرک خودرویی قم در سال آینده
شناسه : 31262 | انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، جلسه شورای سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری قم با حضور معاون خدمات شهری شهرداری، مدیرعامل و عوامل و اعضای شورای سازمان برگزار شد.

در این جلسه به اقدامات سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم در زمینه‌های مختلف اشاره و چالش‌های رسیدن به اهداف سازمان بحث و بررسی شد.

https://www.qom.ir/wp-content/uploads/2021/01/%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%86-1920x1280.jpg

مسئله آزادسازی غرفه‌های میدان مطهری برای ساماندهی به وضعیت این میدان که از وظایف محوله به سازمان میوه و تره بار شهرداری قم است، از موضوعاتی بود که در این جلسه به آن اشاره شد.

علیرضا مظفری، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری قم با اشاره به اهتمام سازمان برای این منظور گفت: اگر شهرداری از سازمان حمایت کند فراتر از ردیف بودجه در این حوزه عمل خواهیم کرد.

وی همچنین به مسئله تخفیف اجاره‌های املاک سازمان به دلیل شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: این کار طبق مصوبه شورای اسلامی شهر قم پیش رفته است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری قم همچنین به وضعیت احداث شهرک خودرویی اشاره کرد و گفت: این کار سرعت خوبی گرفته و با تمدید قرارداد و تشکیل کمیته راهبردی شهرک، کار ساخت و ساز در سال ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد.

سید امیر سامع، معاون خدمات شهری شهرداری قم هم به دوبرابر شدن بودجه پیش بینی شده برای سال ۱۴۰۰ سازمان میادین میوه و تره بار نسبت به بودجه سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: این موضوع نشاندهنده جهش عملکردی این سازمان است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.