گلایه از تماس‌های غیرضروری با آتش‌نشانی قم

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: درصد بالایی از تماس‌ها، غیرضروری و برای ایجاد مزاحمت بوده که وقت زیادی از پرسنل می‌گیرد و عمدتاً طیف نوجوان هستند که باید خانواده‌ها توجه داشته باشند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
گلایه از تماس‌های غیرضروری با آتش‌نشانی قم
شناسه : 31213 | انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفری با اشاره ارائه خدمات آتش‌نشانی به بیرون از شهر قم، اظهار کرد: طبق قانون، آتش‌نشانی موظف به ارائه خدمات به همان شهر است ولی در مواقع بحران آتش‌نشانی قم اعزام‌هایی به بخش‌های استان نیز دارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در مورد ایمنی در شهرک‌های صنعتی عنوان کرد: از نظر ما و با بررسی‌های انجام‌شده بسیاری از واحدهای آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی مجهز و برخوردار نیستند، البته اخیراً اقداماتی شده اما به‌طورکلی این شهرک‌ها در حیطه وظایف خدمات شهری نیست و موظف هستند برای خودشان واحدهایی ایجاد کنند.

جعفری ادامه داد: وقتی حادثه‌ای پیش می‌آید با هماهنگی مدیریت استان، اعزام انجام می‌شود و گاهی ۲۰ تا ۳۰ دستگاه و بیش از ۱۰۰ نفر را اعزام می‌کنیم.

وی در مورد تماس‌های غیرضروری با آتش‌نشانی تصریح کرد: درصد بالایی از تماس‌ها، غیرضروری و برای ایجاد مزاحمت بوده که وقت زیادی از پرسنل می‌گیرد و عمدتاً طیف نوجوان هستند که این امر تبعات زیادی دارد و باید خانواده‌ها توجه داشته باشند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به تبعات تماس‌های غیرضروری، خاطرنشان کرد: همکاران جهت رسیدن به محل با سرعت بیشتری تردد می‌کنند و اعزام به حادثه ممکن است منجر به‌تصادف شود و از طرفی ایستگاه آتش‌نشانی تخلیه‌شده و اگر حادثه واقعی اتفاق بیفتد تبعات بدی دارد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.