فعالیت ناوگان اتوبوسرانی قم با ۱۲۰ اتوبوس

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با تأکید بر اینکه در حال حاضر بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ اتوبوس عمومی در  شهر قم فعال هستند، گفت: خدمت‌رسانی توسط اتوبوس‌ها ماهانه ۳.۵ میلیارد تومان برای شهر هزینه دارند که از این مقدار ۵۰۰ میلیون تومان توسط شهروندان و مابقی نیز توسط شهرداری پرداخت می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فعالیت ناوگان اتوبوسرانی قم با ۱۲۰ اتوبوس
شناسه : 31204 | انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک با اشاره به پرداخت یارانه برای حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه اتوبوس‌های شهری، اظهار داشت: در حال حاضر اتوبوسی که داخل شهر حرکت می‌کند و ۱۶ ساعت مسیر پیمایشی دارد بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان هزینه ماهانه دارد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با بیان اینکه کرونا سبب کاهش چشمگیر درآمدهای اتوبوس‌ها شد، ابراز کرد: به خاطر مسائل کرونا و بهداشتی، درآمد این اتوبوس‌ها در بهترین مسیرها پنج میلیون تومان است و مابقی این هزینه‌ها توسط شهرداری تأمین می‌شود.

نیک خاطرنشان کرد: امروز بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان روی اتوبوس‌ها یارانه می‌دهیم درصورتی‌که درآمد خودمان بین چهار تا پنج میلیون تومان است.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ اتوبوس عمومی در  شهر قم فعال هستند، تصریح کرد: این حجم خدمت‌رسانی توسط اتوبوس‌ها ماهانه ۳.۵ میلیارد تومان برای شهر هزینه دارند که از این مقدار ۵۰۰ میلیون تومان توسط شهروندان و مابقی نیز شهرداری پرداخت می‌کند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.