زنگ خطر برای فردوس قم

شهر بیست/ دو شکست متوالی در مصاف با رقبای حاضر در گروه نخست مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، زنگ خطر را برای فوتسالیست‌های جوان فردوس قم به صدا در آورد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
زنگ خطر برای فردوس قم
شناسه : 31176 | انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، تیم جوان و آینده‌دار فردوس قم که جمعی از استعدادها و نخبه‌های فوتسال قم را در ترکیب خود دارد و در کنار چند مهره با تجربه زیر نظر بهترین‌های دهه ۱۳۸۰ فوتسال قم در بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور یافته، با دو باخت متوالی به انتهای جدول رده‌بندی رفته است.

تیمی که در دو هفته آغازین بازی‌ها توانست تیم‌های متموّل و قدرتمند کراپ الوند و گیتی‌پسند اصفهان را با تساوی متوقف کرده و در هفته سوم تیم اهورا بهبهان را با یک نتیجه قاطع شکست دهد، در دو هفته بعدی به ترتیب مقابل تیم‌های مقاومت البرز و شهید منصوری قرچک حرفی برای گفتن نداشت.

شاگردان حسین صبوری شاید از سر غرور در این دو بازی به مصاف رقبا رفتند، شاید هم توان جسمانی آنها کاهش یافته و شاید دلیل دیگری وجود داشته باشد، حتی ممکن است رقبا دست کادر فنی فردوس را خوانده باشند، هر چه هست زنگ خطر برای فوتسالیست‌های خوش‌آتیه فردوس به موقع به صدا در آمده چون آنها از هم اکنون فرصت جبران دارند اما اگر کمی دیر بجنبند ممکن است، ‌فرصتی برای جبران نداشته باشند.

نماینده فوتسال قم در حال حاضر با کسب پنج امتیاز حاصل از یک برد، دو تساوی و دو باخت در مکان ششم جدول رده‌بندی گروه نخست مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جای گرفته‌اند و هنوز فرصت زیادی برای جبران امتیازات از دست رفته و ارتقاء جایگاه خود در جدول دارند.

البته باید کار ارزشمند مدیریت و کادر فنی فردوس را که به بازیکنان جوان و جویای نام فرصت خودنمایی و رشد داده‌اند ستایش کرد زیرا همین بازیکنان هستند که نسل آینده‌ساز فوتسال قم و کشور محسوب می‌شوند اما نباید بی‌گدار به آب زد و به این بازیکنان جوان یادآور شد که مبادا دچار غرور شوند.

در گروه نخست لیگ برتر تیم گیتی‌پسند اصفهان با ۸ امتیاز، مقاومت البرز با ۷ امتیاز، منصوری قرچک و اهورا بهبهان با ۶ امتیاز، کراپ الوند و فردوس قم با ۵ امتیاز و شهروند ساری با ۳ امتیازی رتبه‌های اول تا هفتم را در اختیار دارند و دیدارهای هفته ششم روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

نتایج فردوس قم در ۵ بازی اخیر:

فردوس قم ۳ – ۳ کراپ الوند

گیتی‌پسند اصفهان ۳ – ۳ فردوس قم

فردوس قم ۵ – ۱ اهورا بهبهان

مقاومت البرز ۳ – ۰ فردوس قم

فردوس قم ۱ – ۴ منصوری قرچک

نوشته های مشابه
بازدید وزیر کشور از ستاد تسهیلات سفر شهرداری قم
بازدید شهردار قم از ستاد نوروزی منطقه یک شهرداری
بازدید نوروزی اعضای شورای شهر از سازمان‌های شهرداری قم
پیشرفت ۳۰ درصدی تملک خیابان شهید حاج رضایی
احیای شب‌های قدر در قم کجا برویم؟
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.