اجرای تدابیر کنترلی شدید بهداشتی برای برگزاری روزبازارها

شهر بیست/ به منظور جلوگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا، تمامی روزبازارهای تحت نظارت سازمان میادین با اجرای دقیق تمهیدات پیشگیری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهند شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای تدابیر کنترلی شدید بهداشتی برای برگزاری روزبازارها
شناسه : 31161 | انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری ضمن اعلام این خبر و اجرای طرح‌های بازدارنده و مقابله با شیوع ویروس کرونا، بیان داشت: الزام استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، گندزدایی و ضدعفونی محیط و محل استقرار دست فروشان، ممانعت و جلوگیری از عرضه و فروش مواد فلّه و فاسدشدنی و همچنین عدم دریافت وجوه نقد و استفاده از دستگاه کارت خوان از مهم ترین مواردی ست که نسبت به اجرای آن در طرح مذکور مصمم هستیم.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم سلامت آحاد جامعه را از اولویت‌ها و سیاست‌های سازمان برشمُرد و افزود: درست است که شکل‌گیری روزبازارها دسترسی مردم به خریدهای هفتگی را آسان کرده اما در وضعیت فعلی، نگرانی‌ها از اینکه این بازارها به یکی از مکان‌های انتقال ویروس کرونا تبدیل شود، وجود دارد.

مظفری، استفاده از ماسک در روزبازارها را الزامی دانست و افزود: استفاده از ماسک به فرهنگ اجباری نزد مراجعه کنندگان به این مکان‌ها تبدیل شده و از ورود و تردد افرادی که نسبت به توصیه های بهداشتی بی‌توجه هستند، جلوگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: سم پاشی و ضدعفونی مسیرهای روزبازارها، تعیین فاصله مشخص و خط ‌کشی و ضدعفونی مداوم و مستمرسرویس‌های بهداشتی از دیگر تدابیر و تمهیدات بهداشتی در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است، سازمان میادین شهرداری قم متولی برگزاری ۴ روز بازار «سه شنبه بازار پردیسان»، «سه شنبه بازار همت واقع در بلوار همّت»، «جمعه بازار ظهور واقع در بلوار ظهور و در مجاورت مسجد مقدس جمکران» و «جمعه بازار جوان واقع در مجاورت بوستان جوان» است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.