مقاومت مردم برای پذیرش خدمات غیرحضوری

شهر بیست/ معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم از اجرای تفاهم‌نامه با کانون سردفتران به‌منظور ارائه خدمات به‌صورت غیرحضوری خبر داد و افزود: متأسفانه اعتماد در محاسبه عوارض وجود ندارد و مردم علاقه‌مندند بیایند پشت گیت و برای کاهش عوارض چانه‌زنی کنند درصورتی‌که تمام بخش‌های تعیین عوارض به‌صورت شفاف بیان می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مقاومت مردم برای پذیرش خدمات غیرحضوری
شناسه : 31156 | انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، غلامرضا جانقربان با اشاره به توسعه فعالیت‌های غیرحضوری شهرداری، اظهار داشت: به دنبال این هستیم به‌منظور افزایش خدمات غیرحضوری و از سوی دیگر هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های خدمت‌رسان و شهرداری به کل دستگاه‌های خدمات رسان در نرم‌افزار قمیار لینک داده شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم بابیان اینکه در صورت اتصال دستگاه‌های خدمت‌رسان درخواست‌های دریافت خدمات می‌تواند به‌صورت الکترونیکی صورت بگیرد، افزود: با دو دستگاه خدمت رسان تفاهم‌نامه برقرارشده است.

جانقربان از اجرای تفاهم‌نامه با کانون سردفتران نیز به‌منظور ارائه خدمات به‌صورت غیرحضوری خبر داد و افزود: یکی از مشکلاتی که در توسعه ارائه خدمات غیرحضوری وجود دارد این است که مردم علاقه دارند که بیایند چانه‌زنی کنند و در مورد اجرای خدمات غیرحضوری، مقاومت دارند.

وی تأکید کرد: متأسفانه اعتماد در محاسبه عوارض نیز وجود ندارد و مردم علاقه‌مند هستند که بیایند پشت گیت و برای کاهش عوارض چانه‌زنی بکنند درصورتی‌که تمام بخش‌های تعیین عوارض به‌صورت شفاف بیان می‌شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم بابیان اینکه این موضوع نیاز به زمان و کار فرهنگی دارد، بیان کرد: وضعیت نسبت به گذشته بسیار بهتر شده و میزان مراجعه به کمتر از ۱۰ درصد سال‌های گذشته رسیده اما هنوز با نقطه مطلوب فاصله‌داریم.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.