همکاری ترافیکی شرکت‌های دانش‌بنیان با شهرداری قم

شهر بیست/ معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری قم از همکاری شهرداری قم و شرکت‌های دانش‌بنیان در اجرای قفل‌های نسل چهارم دوچرخه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
همکاری ترافیکی شرکت‌های دانش‌بنیان با شهرداری قم
شناسه : 31153 | انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکریان با اشاره به تحریم‌های تحمیل‌شده به ایران اظهار داشت: متأسفانه در چند سال گذشته با توجه به افزایش تحریم‌های ظالمانه علیه ایران بسیاری از پروژه‌های عمرانی به مشکل برخورد کرده و سرعت انجام کار کند شده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان با شهرداری را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان توانسته‌اند بخشی از نیازهای شهرداری در همه حوزه‌ها را رفع کرده و این همکاری در شرایط مطلوبی قرار دارد.

ذاکریان نمونه‌های همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه ترافیک را نام برد و بیان کرد: هوشمند سازی ناوگان اتوبوسرانی و اجرای قفل‌های نسل چهارم دوچرخه نمونه‌ای از همکاری شهرداری با شرکت‌های دانش‌بنیان در قم است.

وی ادامه داد: با اجرای طرح جامع دوچرخه‌سواری و استفاده شهروندان از دوچرخه‌های امانی یکی از نیازهای این طرح اجرای قفل‌های نسل چهارم برای دوچرخه‌ها بوده که در حال اجراست.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با دعوت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای افزایش سطح همکاری‌ها با شهرداری خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های استانی در اجرای همه پروژه‌های در اولویت نخست استان و شهرداری قم بوده، باید از این فرصت هر دو طرف کمال استفاده را ببرند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.