پیشرفت ۶۰ درصدی فاز دوم بوستان آفتاب

شهر بیست/ مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: احداث فاز دوم بوستان آفتاب بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان در حال انجام است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیشرفت ۶۰ درصدی فاز دوم بوستان آفتاب
شناسه : 31097 | انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با توجه به سرانه ۷.۳ مترمربعی فضای سبز منطقه پنج اظهار داشت: متأسفانه منطقه پنج یکی از مناطق محروم ازنظر توسعه فضای سبز در شهر قم به‌حساب می‌آید.

وی تعداد بوستان‌های منطقه پنج را ۲۷ بوستان اعلام کرد و افزود: دو بوستان نیز در حدفاصل شمس‌آباد تا میدان بقیه‌الله(عج) در حال ساخت بوده و امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم از آغاز عملیات عمرانی فاز دو بوستان آفتاب خبر داد و گفت: فاز نخست بوستان آفتاب بااعتباری بالغ‌بر سه میلیارد تومان احداث‌شده و عملیات عمرانی فاز دوم این بوستان نیز کلید خورده است.

وی اعتبار مشخص‌شده برای فاز دو بوستان آفتاب را یک میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: در این مرحله دو هزار و ۳۰۰مترمربع سنگ‌فرش و ۱۷۰۰ متر جدول‌گذاری در حال اجرا بوده و تا پایان سال عملیات عمرانی آن به پایان می‌رسد.

اقبالیان میزان پیشرفت فاز دو بوستان آفتاب را ۶۰ درصد دانست و تأکید کرد: با توجه به کمبود فضای سبز در این منطقه تلاش شده در اراضی کارگاهی زمین‌هایی با کاربری فضای سبز را هر چه سریع‌تر به فضای سبز تبدیل کنیم.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.