استقبال علما و مراجع تقلید از نمایشگاه «کوچه بنی‌هاشم»

شهر بیست/ مسئول هیئت محبین حضرت زینب(س) با اشاره به برگزاری بیستمین سوگواره تجسمی کوچه بنی هاشم، به استقبال علما و مراجع عظام تقلید و حضور در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: هرساله علاوه بر استقبال گروه‌های مردمی، از مراجع عظام تقلید تا گروه‌های دانش‌آموزی بازدیدکننده این نمایشگاه هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
استقبال علما و مراجع تقلید از نمایشگاه «کوچه بنی‌هاشم»
شناسه : 31085 | انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سید مهدی رضوی مسئول هیئت محبین حضرت زینب(س) امروز در نشست خبری که به مناسبت ایام فاطمیه و برپایی «بیستمین سوگواره تجسمی کوچه بنی هاشم» برگزار شد، به سابقه بیست و دو ساله این هیئت در برگزاری مجالس اهل‌بیت(ع) اشاره کرد و گفت: این هیئت در سال ۱۳۷۷ با ابتکار جوانان در محدوده خیابان باجک تشکیل شد و تقریباً همزمان با تأسیس هیئت در سال های اولیه، نمایشگاه کوچه بنی هاشم با ابعاد کوچکتر شکل گرفت.

وی با اشاره به آماده سازی نمایشگاه کوچه بنی هاشم برای بیستمین سال متوالی، گفت: امسال این نمایشگاه در زمین چهار هزار متری واقع در جنب بلوار تعاون و در فضای ۲۵۰۰ متر مسقف نمایشگاهی و فضای حسینیه و ایستگاه صلواتی و فضای باز، پذیرای مشتاقان اهل‌بیت(ع) است.

مسئول هیئت محبین حضرت زینب(س) افزود: البته مراسم‌های این هیئت محدود به ایام فاطمیه نیست و در ایام محرم، ماه مبارک رمضان و مناسبت‌های ولادت و سوگواری ائمه معصومین(ع) نیز مجالس اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود.

رضوی، مردمی بودن و جوان‌محور بودن هیئت محبین حضرت زینب(س) را از مهم‌ترین ویژگی‌های این هیئت برشمرد و گفت: یکی از شاخصه‌های مهم این هیئت، پیشرو و خلاق بودن آن است که مصداق بارز آن، برگزاری سوگواره تجسمی کوچه بنی هاشم است.

وی افزود: این هیئت در تهران نیز به برگزاری این نمایشگاه اقدام کرده و در شهرها و کشورهای دیگر نیز از آن الگوگیری شده است.

مسئول هیئت محبین حضرت زینب(س) به استقبال علما و مراجع عظام تقلید و حضور در نمایشگاه کوچه بنی هاشم اشاره کرد و گفت: هرساله علاوه بر استقبال گروه‌های مردمی، از مراجع عظام تقلید تا گروه‌های دانش‌آموزی بازدیدکننده این نمایشگاه هستند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.