افزایش مهلت پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه‌ها

شهر بیست/ معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم گفت: مهلت پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه‌های مجهز به سامانه آنی‌رو، از ۴۸ ساعت به یک هفته افزایش یافت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش مهلت پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه‌ها
شناسه : 31083 | انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم، محمدرضا قدسی در این زمینه افزود: افزایش مهلت پرداخت عوارض پیرو ابلاغیه دفتر نظارت بر بهره‌برداری آزادراه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است.

وی اضافه کرد: مهلت پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه به مدت یک هفته، از اول دی‌ماه سال جاری عملیاتی و هم‌اکنون در سطح آزادراه‌های مجهز به سامانه آنی رو درحال اجراست.

وی، افزایش مهلت پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه‌های مجهز به سامانه الکترونیکی را گامی در راستای صیانت از حقوق کاربران جاده‌ای دانست و ادامه داد: باآنکه افزایش زمان پرداخت عوارض آزادراهی موجب کاهش دغدغه کاربران جاده‌ای می‌گردد، اما از کاربران درخواست می‌شود در اسرع وقت و قبل از پایان وقت اعلامی نسبت به این مهم اقدام کنند.

از اول فروردین‌ماه سال ۱۳۹۸، پرداخت عوارض آزادراهی به‌صورت الکترونیک در اغلب آزادراه‌های کشور اعمال و در صورت عدم پرداخت عوارض طی مدت اعلامی، کاربر مشمول ۴۰۰ هزار ریال جریمه می‌شود.

کاربران جاده‌ای برای اطلاع از وضعیت پرداخت عوارض عبور آزادراهی خودرو خود می‌توانند به سامانه آنی رو مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۱۱۵۳۱ تماس حاصل فرمایند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.