فراخوان جذب قاریان نوجوان و جوان در حرم حضرت معصومه(س)

شهر بیست/ مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها با هدف جذب و آماده سازی ترتیل خوانان برای کرسی ترتیل خوانی نوجوانان و جوانان در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۲، شرایط ثبت‌نام را اعلام کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فراخوان جذب قاریان نوجوان و جوان در حرم حضرت معصومه(س)
شناسه : 31057 | انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) با هدف جذب و آماده سازی ترتیل خوانان برای کرسی ترتیل خوانی نوجوان و جوانان در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۲ شرایط ثبت نام را اعلام کرد.

با توجه به استقبال و ظرفیت بالای نوجوانان و جوانان پیش بینی شده است کرسی ترتیل ویژه جوانان با عنوان «ترتیل امید» در کنار کرسی ترتیل نوجوانان و اساتید(بزرگسالان) که سال گذشته برقرار بود اضافه شود.

شرایط سنی لازم برای ترتیل خوانی نوجوانان ۹ تا ۱۵ سال و جوانان ۱۶ تا ۲۳ سال است که افراد متقاضی حداکثر تا تاریخ ۳۰ دی ماه فرصت دارند ثبت نام خود را کامل کرده و فایل صوتی خود را ارسال کنند.

همچنین شرکت کنندگان باید با تسلط کافی بر تجوید سطح ۲ و نغمات قرآنی، فایل صوتی بدون افکت ترتیل سوره تغابن برای رده سنی نوجوان و ترتیل کامل سوره مبارکه تحریم برای رده سنی جوانان را از طریق پیام رسان ایتا و واتساپ به همراه نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره تماس و تعیین رده سنی به شماره ۰۹۳۸۷۴۲۳۸۰۸ ارسال کنند.

نتایج اولیه پس از بررسی های لازم تا ۱۰ بهمن ماه اعلام و افرادی که فایل صوتی آنها توسط کارشناسان تایید شود پس از قبولی در مصاحبه حضوری به دوره آموزشی دعوت می‌شوند.

گفتنی است شروع دوره آموزشی از ۱۵ بهمن ماه به مدت دوماه بوده که افراد منتخب در این دوره با استفاده از اساتید مجرب و توانمند آمادگی های لازم را جهت تلاوت ترتیل در ماه مبارک رمضان کسب می‌کنند.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ترتیل خوانی نوجوانان و جوانان حرم مطهر می توانند به نشانی @qhkarimeh در شبکه های اجتماعی و یا سایت مرکز قرآن و حدیث کریمه به نشانی yun.ir/TARTIL مراجعه کنند.

لازم به ذکر است با توجه به محدودیت ظرفیت و استقبال زیاد، مهلت ثبت‌نام تمدید نخواهد شد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.