سالاری سکاندار جودو قم شد/ امید «میراسماعیلی» به جودوی قم

شهر بیست/ قهرمان خوشنام و با سابقه جودو قم، ایران، آسیا و جهان با رای اعتمادی اعضای مجمع انتخابات هیئت جودو استان قم برای چهار سال سکان‌دار این هیئت ورزشی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سالاری سکاندار جودو قم شد/ امید «میراسماعیلی» به جودوی قم
شناسه : 31031 | انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، محمدحسن سالاری یکی از چهره‌های سرشناس جودو کشورمان در میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی است که از اوایل دهه ۱۳۸۰ به شکل تخصصی در بخش کاتای این رشته ورزشی پرمدال فعالیت می‌کند و عناوین و افتخارات زیادی را در کارنامه دارد.

محمدحسن سالاری به همراه دوست صمیمی خود یعنی محمدرضا صحرایی یک زوج موفق در کاتا جودو ایران به شمار می‌روند، کسانی که علاوه بر کسب مدال از میادین داخلی و برون‌مرزی، حالا مربیان برجسته‌ای در این رشته هستند و شاگردان زیادی توسط آنها به سطح اول کاتای کشور معرفی شده‌اند.

پس از پایان دوره چهار ساله ریاست مجید متقی در هیئت جودو استان قم، سالاری در مهلت ثبت‌نام کاندیداهای ریاست این هیئت به صحنه آمد و با ثبت‌نام در امور مجامع هیئت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان، آمادگی خود را رای تجربه یک مسئولیت جدید به منظور رشد و توسعه جودو قم نشان داد.

با حضور سالاری در انتخابات هیئت جودو استان قم، شخص دیگری برای رقابت با وی به میدان نیامد و از آنجا که سالاری به لحاظ شخصیتی نیز فرد مورد علاقه خانواده جودو محسوب می‌شود، گویا جودویی‌ها برای انتخاب وی به عنوان رئیس جدید هیئت جودو استان قم اتفاق نظر داشتند.

از قضا همین موضوع محقق شد و در مجمعی که با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و دیگر اعضاء در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان شکل گرفت، محمدحسن سالاری با کسب ۱۴ رای از مجموع ۱۵ رای مجمع انتخاباتی هیئت جودو استان قم، برای مدت چهار سال تا ۱۴۰۳ سکاندار جدید این هیئت ورزشی مدال‌آور و پرمخاطب شد.

استان قم در آینده یکی از قطب های جودو در کشور خواهد شد

همچنین بر اساس خبر خبرگزاری مهر قم، آرش میر اسماعیلی ظهر دوشنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت جودو استان قم با بیان اینکه مجموعه افرادی که در هیئت قبلی برای ورزشکاران فعالیت می‌کردند از جان و دل توان خود را برای ورزشکاران به کار بستند، کفت: آنها توانستند بهترین عملکرد را در چند ساله گذشته برای استان قم رقم بزنند و همچنین شرایط خوبی را برای جودوی استان قم به وجود بیاورند.

رئیس فدراسیون جودو با اشاره به اینکه ما شاهد فعالیت‌های مؤثر در استعدادیابی و قهرمان پروری و کسب مدال در رده‌های پایه در جودو استان قم در سال‌های گذشته بودیم، افزود: این همان اصولی است که مدنظر فدراسیون جودو و ورزش کشور است.

وی با تأکید بر اینکه باید سرمایه گذاری در رده‌های پایه در فعالیت‌های آتی هیئت جودو در استان به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی عوامل جدید قرار بگیرد، ادامه داد: تداوم حمایت و سرمایه گذاری در رده‌های پایه پتانسیل مطمئنی برای قهرمانی و آینده جودو استان قم و کشور ایجاد خواهد کرد.

آرش میراسماعیلی با بیان اینکه استان قم قطعاً در آینده یکی از قطب‌های جودو کشور خواهد شد، گفت: توجه ویژه بر رشد کمی جودو و همگانی کردن رشته در شهرها، توابع و روستاها کمک شایانی به جذب ورزشکار در این رشته المپیکی خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه آکادمی تخصصی جودو استان قم با توجه به پتانسیل فیزیکی و جغرافیایی و نزدیک بودن به پایتخت قطعاً یکی از پایگاه‌های قهرمانی و محل تمرین اردوهای تیم ملی جودو کشور خواهد بود، افزود: باید برای تیم‌های پایه آینده نگری کنیم تا بتوانیم جودو کاران خوبی را در رده بزرگسالان داشته باشیم و با این کار پشتوانه سازی برای آینده را آغاز کنیم.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.