مشارکت ۳۰۰ گروه جهادی در اجرای طرح شهید سلیمانی در قم

شهر بیست/ جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی و مسئول بسیج سازندگی استان قم از مشارکت ۳۰۰ گروه جهادی با بیش از دو هزار و هفتصد جهادگر در طرح شهید سلیمانی با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مشارکت ۳۰۰ گروه جهادی در اجرای طرح شهید سلیمانی در قم
شناسه : 31029 | انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سرهنگ محمود داودآبادی با اشاره به اینکه گروه های جهادی از ابتدای شیوع ویروس کرونا با تمام توان برای مقابله با این ویروس منحوس وارد میدان شدند، اظهار کرد: گروه های جهادی قم دراین چند ماه طیف وسیعی از خدمات را ارائه کرده و صحنه های بی بدیلی از خدمت،ایثار و فداکاری را خلق کردند.

وی با اشاره به قرارگرفتن در ایام نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، ادامه داد: به لطف و مدد الهی و با همت جهادگران همیشه در صحنه استان قم طرح کنترل هوشمند خانگی ویروس کرونا که متبرک است به نام این سردار شهید طی یک ماه گذشته در قم عملیاتی شد که در این مدت شاهد آثار بسیار مثبت این طرح در کنترل و کاهش آمار مبتلایان و فوت شدگان این ویروس هستیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم ادامه داد: در این طرح بیش از ۳۰۰ گروه جهادی با دو هزار و ۷۹۸ جهادگر فعال اعم از متخصصین، پزشکان، پرستاران و بهروزان با حمایت از بیماران کرونایی از شیوع بیشتر این ویروس در استان قم پیشگیری کردند و این طرح تا سفید شدن رنگ استان در خصوص ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

داودآبادی از اجرای نهضت کمک مومنانه در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مدت گروه های جهادی با حمایت سازمان بسیج سازندگی و خیرین بالغ بر ۹۵۰ بسته معیشتی، ۵۲ دستگاه تبلت و ۸۷ بسته لوازم الحریر، بیش از ۲۰۰ عدد انواع پوشاک و کفش، سه هزار ۹۰۰ بسته بهداشتی و ۲۰۰ بسته اقلام دارویی را به خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا اهدا کرده و به تعمیر و مرمت پنج خانه مسکونی نیز پرداختند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.