نصب ۹۰ پایه دوربین نظارتی در شهر قم

شهر بیست/ معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: ۹۰ پایه دوربین نظارتی در سطح شهر نصب‌شده و به‌زودی دوربین‌ها نظارتی نیز نصب و راه‌اندازی می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نصب ۹۰ پایه دوربین نظارتی در شهر قم
شناسه : 31013 | انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکریان با تأکید بر نقش دوربین‌های نظارتی و کنترلی در کاهش تخلفات رانندگان، اظهار کرد: با راه‌اندازی دوربین‌های نظارتی و کنترلی شاهد کاهش چشمگیر تصادفات منجر به فوت در سطح شهر هستیم.

وی، کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در بلوار آیت‌الله بروجردی را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: از زمان راه‌اندازی دوربین‌های کنترلی و نظارتی این بلوار شاهد کاهش صد درصد تصادفات منجر به فوت در این بلوار هستیم.

ذاکریان، تعداد دوربین‌های فعال سطح شهر را بیش از ۲۰۰ دوربین اعلام و بیان کرد: در حال حاضر ۳۳ دوربین تردد شمار در مبادی و ورودی‌های شهر و رودخانه، ۱۲۰ دوربین کنترلی و ۱۴۰ دوربین نظارتی در سطح شهر فعال است.

وی از نصب ۹۰ پایه دوربین نظارتی در سطح شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر۹۰ پایه دوربین جدید در سطح شهر نصب‌شده و تا پایان سال ۹۰ دوربین نظارتی بر روی پایه‌ها نصب و وارد مدار می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تأکید کرد: اجرای سیستم کنترل ترافیک با دوربین یکی از ضرورت‌های شهر هوشمند بوده و در ارتقاء رفتار ترافیکی شهروندان تأثیر دارد.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.