احداث غرفه دائمی تفکیک پسماند در منطقه دو شهرداری قم

شهر بیست/ مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: احداث ساختمان مخصوص تفکیک پسماند در یکی از بوستان‌های منطقه برای ارائه خدمات به شهروندان در حدود ۱۰۰ متر در حال انجام است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
احداث غرفه دائمی تفکیک پسماند در منطقه دو شهرداری قم
شناسه : 31011 | انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا رحیمی در جلسه هم‌اندیشی تسهیل‌گری و توسعه محلی با حضور شهردار منطقه و معاونین، مدیران و کارشناسان دفتر تسهیلگری و توسعه محلی در دفتر تسهیل گری محله امین آباد برگزار شد، اظهار داشت: طرح های پیشنهادی از طرف دفتر تسهیل گری برای احداث بوستان بانوان و مکان‌های فرهنگی در محله دریافت و بررسی خواهد شد.

مدیر منطقه دو شهرداری قم بیان کرد: باتوجه به مشکل آب‌گرفتگی در بعضی از نقاط منطقه درسال گذشته، اقدام به شناسایی و بررسی جهت اجرای طرح های مناسب کردیم و به دلیل این اقدامات، نسبت به سال گذشته کمترین آب‌گرفتگی را در معابر سطح منطقه شاهد بودیم.

رحیمی در مورد واگذاری زمین برای احداث مجتمع فرهنگی که یکی از درخواست‌های اعضای دفتر تسهیل‌گری بود، گفت: در سال گذشته نسبت به احداث مجموعه‌ای با کاربری فرهنگی ورزشی در بلوار آیت الله بنی فضل اقدام کردیم که تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: تسطیح و ایمن‌سازی زمین‌های خالی در سطح منطقه بصورت مداوم در حال انجام است و در صورت مشاهده زمینی که اقدامی از سوی شهرداری صورت نگرفته محل را به ناحیه مربوطه معرفی کنید تا نسبت به رفع مشکل اقدام لازم صورت پذیرد.

مدیر منطقه دو شهرداری قم افزود: باتوجه به درخواست شهروندان انجام عملیات بهسازی و تقویت روشنایی بوستان آرامش از امروز آغاز شد.

رحیمی بیان کرد: تبادل نظر در مورد تامین روشنایی معابر زیر دکل‌های برق و زمین های خالی صورت پذیرفت و مقرر شد با شرکت توزیع برق مکاتبه شود.

وی یادآورشد: در مورد جمع‌آوری زباله از طریق نصب بنر و مراجعه آموزش گران پسماند به صورت حضوری به درب منازل، آموزش‌های لازم به شهروندان در حال انجا است، همچنین احداث ساختمان مخصوص پسماند در بوستان فدک جهت ارائه خدمات به شهروندان به مساحت حدود ۱۰۰ متر در حال انجام است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم باتوجه به درخواست اعضای دفتر تسهیل‌گری در مورد ایجاد خطوط عابر پیاده و نصب تابلوهای شناسایی معابر افزود: ایجاد خطوط عابر پیاده در محل های مورد نیاز، نصب و اصلاح تابلوهای شناسایی معابر با بررسی توسط مسئول ترافیک منطقه سالانه چندین بار انجام می‌گیرد.

رحیمی بیان کرد: در محل هایی که مشکل اتصال جداول به نهرهای اصلی وجود دارد، به دلیل عدم توافق زمین های خالی است.

وی افزود: در مورد بحث زیباسازی و اجرای نقاشی‌های دیواری پیشنهادات اعضای کارگروه به شهرداری ارائه شود تا مکاتبات لازم جهت بررسی و اقدام با سازمان زیباسازی صورت گیرد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.