خیابان «عمار یاسر» محور تبلیغات شهری حوزه ایثار و شهادت

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی و هنری شهرداری قم با اشاره به اینکه خیابان عماریاسر، قلب شهر و محور بسیاری از ترددهای بیرون و درون‌شهری است، از نگاه ویژه به این خیابان برای تبلیغات حوزه ایثار و شهادت، عفاف و حجاب و مناسبت‌های ملی و مذهبی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خیابان «عمار یاسر» محور تبلیغات شهری حوزه ایثار و شهادت
شناسه : 31009 | انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالقاسم مقیمی با اشاره به اقدامات شهرداری در خصوص تبلیغات محیطی همزمان با مناسبت‌های دی‌ماه اظهار داشت: با توجه به همزمانی ایام فاطمیه، شهادت سردار سلیمانی و شهدای مقاومت و دهه بصیرت اقدامات ویژه‌ای در راستای تبلیغات محیطی صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی و هنری شهرداری قم با اشاره به اینکه در حوزه اکران و تبلیغات شهری مجموعه‌ای از آثار و تصاویر با توجه به این مناسبت‌ها آماده شدند افزود: بسته محتوایی با همکاری اداره کل روابط عمومی آماده و در سازه‌های مختلف شهری اکران شد.

مقیمی با اشاره به انتخاب خیابان عمار یاسر به‌عنوان قلب تبلیغات محیطی تصریح کرد: خیابان عماریاسر که قلب شهر است و در تردد و مواصلات مردم و سفرهای شهری و بین‌شهری محل عبور خودروهاست به‌صورت ویژه در تبلیغات محیطی در نظر گرفته‌شده است.

وی از به‌روزرسانی لمپوست‌های خیابان عماریاسر با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری قم خبرداد و تاکید کرد: به‌صورت پیوسته در طول سال هم در حوزه‌هایی مانند ایثار و شهادت و حجاب و عفاف و امربه‌معروف و نهی از منکر و تکریم مناسبت‌های مذهبی خیابان عماریاسر را به‌صورت ویژه در تبلیغات محیطی در نظر گرفته خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی و هنری شهرداری قم با اشاره به تبلیغات ویژه شهری مناسبت‌ها  در محدوده خیابان آذر تا خیابان معلم به‌صورت ویژه، افزود: برای مناسبت‌های مختلف در سراهای محل و گلزارهای شهدا نیز با کمک گروه‌های مردمی برنامه‌هایی در حال اکران داریم.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.