توزیع ۱۰ هزار تن آسفالت در معابر شهرداری منطقه۷/ اجرای ۱۱ کیلومتر خط‌کشی در خیابان ۱۹ دی

شهر بیست/ مدیر منطقه هفت شهرداری قم از توزیع ۱۰ هزار تن آسفالت در ۱۰ کیلومتر از معابر سطح منطقه خبر داد و گفت: نهضت آسفالت همچنان برای برطرف کردن مشکلات معابر منطقه هفت ادامه دارد و برای معابر موردنیاز سطح منطقه بهسازی روکش آسفالت پیش‌بینی‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توزیع ۱۰ هزار تن آسفالت در معابر شهرداری منطقه۷/ اجرای ۱۱ کیلومتر خط‌کشی در خیابان ۱۹ دی
شناسه : 31007 | انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید متین‌فر با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه بهسازی و آسفالت در سطح منطقه هفت شهری، اظهار کرد: معابری که روکش آسفالت شده شامل بلوار شهید منتظری، بلوار نیایش، خیابان شهیدان فاطمی، خیابان معلم و خیابان آذر حدفاصل عماریاسر تا سه‌راه بازار است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با بیان اینکه برای اجرای طرح روکش و آسفالت این معابر ۱۰ هزار تن آسفالت استفاده‌شده است، ابراز کرد: نهضت آسفالت همچنان برای برطرف کردن مشکلات معابر منطقه هفت ادامه دارد و برای معابر موردنیاز سطح منطقه بهسازی روکش آسفالت پیش‌بینی‌شده است.

متین‌فر به فعالیت‌های انجام‌شده توسط اداره ترافیک این منطقه اشاره کرد و افزود: خط‌کشی طولی و منقطع در معابر فوق و خیابان ۱۹دی  به متراژ ۱۱ کیلومتر نیز انجام‌شده است.

وی دیگر اقدامات صورت گرفته را اجرای یک هزار و ۷۰۰ عدد خطوط عابر پیاده، نصب گل‌میخ و باتومی، نصب تابلوها انتظامی و اخباری، نصب یوفلزی، نصب نیوجرسی بتونی و پلاستیکی به همراه اصلاح وجابجائی چراغ چشمک‌زن عنوان کرد.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم خاطرنشان کرد: تعویض تابلوهای راهنمای مسیر قدیم به جدید، رنگ‌آمیزی جداول نقاط حادثه‌خیز، اصلاح و تکمیل علائم و رنگ سرعت‌گاه‌ها، اصلاح راه‌بندها و نصب بنرهای اطلاع‌رسانی ترافیکی از دیگر اقدامات شهرداری این منطقه در حوزه ترافیک بوده است.

متین‌فر یادآور شد: اجرای دو مورد اصلاح هندسی نیز در منطقه هفت شهرداری توسط کارشناسان ترافیک این منطقه انجام شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.