تداوم خاموشی‌های برق در قم/ مردم تماس نگیرند

شهر بیست/ معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق قم از تداوم خاموشی‌های برق تا کاهش مصرف انرژی گاز و برق خبر داد و گفت: از مردم درخواست می‌شود برای خاموشی معابر با شرکت برق تماس نگیرند و آگاه باشند این خاموشی‌ها با برنامه است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تداوم خاموشی‌های برق در قم/ مردم تماس نگیرند
شناسه : 30993 | انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، سید نبیل کهفی افزود: در راستای اعلام وضعیت اضطراری در تامین سوخت نیروگاه‌های کشور و با هدف تأمین سوخت مورد نیاز این نیروگاه‌ها در فصل سرما، برنامه اعمال مدیریت اضطراری بار در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: از تاریخ ۱۴ دی‌ماه جاری مطابق سهمیه تعیین شده برای هر شرکت توزیع برق، خاموشی‌ها هر شب از ساعت ۱۲ بامداد تا ۴:۳۰ اعمال می‌شود.

وی با بیان این‌که سهمیه استان قم در این طرح ۴۰ مگاوات است،‌ بیان کرد: بر اساس این سهمیه، یک‌شب درمیان برق تعدادی از محله‌های این استان در بازه زمانی اعلام شده حداکثر به مدت یک ساعت و نیم خاموش می‌شود.

کهفی با اشاره به این‌که اطلاعات خاموشی محله‌ها روزانه در اپلیکیشن «برق من» بارگذاری می‌شود، از مردم درخواست کرد: با مشارکت در مدیریت و کاهش مصرف انرژی به تولید نیروگاه‌ها و کاهش مصرف سوخت در راستای حفظ پایداری شبکه برق کمک کنند.

وی در ادامه به طرح خاموشی معابر اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای این طرح، چراغ‌های معابری که خاموشی در آن‌ها مشکلی ایجاد نمی‌کند، ‌به‌صورت یکی در میان خاموش می‌شود.

وی با بیان این‌که پیش‌بینی می‌شود این طرح تا اسفندماه ادامه داشته باشد،‌ افزود: از مردم درخواست می‌شود برای خاموشی معابر با شرکت برق تماس نگیرند و آگاه باشند این خاموشی‌ها با برنامه است.

معاون شرکت توزیع نیروی برق قم اضافه کرد: خاموشی چراغ‌های معابر از زمان روشن شدن تا خاموش شدن یعنی در ساعات شب با برنامه‌ریزی اعمال می‌شود.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.