تمدید مهلت ثبت‌نام نهایی سومین جشنواره قرآن و عترت ویژه خانواده طلاب

شهر بیست/ مهلت نام‌نویسی نهایی برای شرکت در سومین جشنواره قرآن و عترت ویژه خانواده طلاب در سایت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت سلام الله علیها تمدید شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تمدید مهلت ثبت‌نام نهایی سومین جشنواره قرآن و عترت ویژه خانواده طلاب
شناسه : 30989 | انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با همکاری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت سلام الله علیها در راستای توانمند سازی خانواده‌های طلاب سومین جشنواره قرآن و عترت ویژه خانواده طلاب را برگزار می‌کند.

از ویژگی‌های سومین دوره این جشنواره این است که در کنار برگزاری جشنواره، دوره‌های آموزشی ویژه شرکت کنندگان از خانواده‌های طلاب با هدف بالا بردن سطح آمادگی و کیفیت مسابقات به صورت آنلاین و آفلاین در فضای مجازی برگزار شد.

در این رابطه به اطلاع می‌رساند، با توجه به لزوم ثبت‌نام نهایی طلاب محترمی که در مرحله اول، درخواست خود را در سامانه سخا ثبت نموده‌اند، هرچه سریع‌تر جهت ثبت‌نام نهایی و تأیید نهایی شرکت در مسابقات بهمن ماه، به سایت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیها السلام به نشانی اینترنتی www.qhkarimeh.ir/race99 مراجعه کنند.

تاکنون ۱۲ هزار نفر از خانواده طلاب متقاضی شرکت در این جشنواره شده‌اند و در این راستا علاقمندان برای ثبت نام نهایی در این جشنواره ابتدا باید در سامانه مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت علیها سلام عضو شده و با وارد شدن در حساب کاربری با مطالعه دفترچه راهنما وارد مسابقه شوند.

گفتنی است با توجه به استقبال خوب طلاب مهلت نام نویسی نهایی برای شرکت در این جشنواره در رشته حفظ تا تاریخ ۲۵ دیماه، رشته مفاهیم تا تاریخ ۳۰ دیماه و رشته قرائت و اذان برای ارسال فایل قرائت و اذان تا تاریخ ۳۰ دیماه تمدید شده است.

خانواده طلاب می‌توانند برای اطلاع از شرایط و فایل‌های آزمون به دفترچه راهنمای مسابقات در صفحه مسابقات مرکز خدمات و سایت مرکز قرآن و حدیث کریمه علیها السلام مراجعه کنند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.