سه سال حبس برای شکارچی سابقه‌دار در قم

شهر بیست/ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: شکارچی متخلفی که در منطقه حفاظت شده پلنگ دره اقدام به شکار دو عدد کل و بز کرده بود، به دلیل تکرار و تعدد تخلفات، به سه سال حبس تعزیری محکوم شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سه سال حبس برای شکارچی سابقه‌دار در قم
شناسه : 30972 | انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، سید رضا موسوی مشکینی در سخنانی اظهار داشت: یک شکارچی متخلف پس از شکار در منطقه حفاظت شده پلنگ دره، توسط یگان حفاظت محیط زیست شناسایی و با اخذ دستور قضایی منزل وی مورد بازرسی قرار گرفت.

وی با اشاره به کشف دو عدد لاشه کل و بز، یک عدد تاکسیدرمی بز و یک اسلحه تک لول ساچمه زنی به همراه دوربین اسلحه و تعدادی فشنگ شکاری از منزل متخلف، خاطرنشان کرد: این متخلف به دلیل شکار در منطقه حفاظت شده با اسلحه دیگران به تحمل سه سال حبس تعزیری محکوم شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه سه سال حبس این متخلف زیست محیطی قطعی بوده و اجرایی می شود، تصریح کرد: وی همچنین به دلیل شکار دو عدد کل و بز، در دادگاه بدوی به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال ضرر و زیان محکوم شده است.

وی در پایان ضمن قدردانی از دستگاه قضایی برای جدیت در برخورد با تخلفات زیست محیطی، اظهار داشت: هرگونه تخلف و عدم رعایت قوانین و ضوابط زیست محیطی چه در بخش طبیعی و چه در بخش انسانی، بدون مسامحه مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته و قاطعانه با آنها برخورد خواهد شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.