تجهیز تاکسی‌های بی‌سیم به دستگاه کارت‌خوان در قم

شهر بیست/ سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: تاکسی‌های بی‌سیم به علت گردش مالی و کرایه‌های قابل‌توجه به دستگاه کارت‌خوان مجهز می‌شوند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تجهیز تاکسی‌های بی‌سیم به دستگاه کارت‌خوان در قم
شناسه : 30964 | انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک به لزوم پرداخت الکترونیک در تاکسی‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مشکلات شهروندان در پرداخت کرایه نقدی نداشتن پول خرد و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جابه‌جایی کرایه است.

وی تجهیز بیش از دو هزار ۵۰۰ تاکسی به سیستم بارکد خوان را تحولی در پرداخت الکترونیک کرایه‌ها دانست و تصریح کرد: تا پایان سال همه تاکسی‌ها به سیستم بارکد خوان تجهیز می‌شوند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم ادامه داد: تاکسی‌های بی‌سیم به علت قابل‌توجه بودن کرایه آن‌ها امکان استفاده از بارکد خوان و نرم‌افزار قمیار را نداشته و به دستگاه کارت‌خوان مجهز می‌شوند.

وی استفاده گسترده از بارکدخوان و دستگاه کارت‌خوان در تاکسی‌های بی‌سیم و گردشی را نیازمند فرهنگ‌سازی دانست و خاطرنشان کرد: نیازمند همکاری همه خانواده تاکسیرانی در تشویق شهروندان و کاهش پرداخت نقدی در تاکسی‌ها هستیم.

نیک، شیوع ویروس کرونا را عامل تسریع و تشویق شهروندان در پرداخت الکترونیک در تاکسی‌ها دانست و ابراز کرد: شهروندان برای رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و کاهش تنش در پرداخت‌های نقدی می‌توانند با نصب اپلیکیشن قمیار بدون استفاده از پول نقد کرایه‌های تاکسی‌ها را پرداخت کند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.