امکان ارائه آموزش‌های ترافیکی در شبکه شاد

شهر بیست/ سرپرست سازمان ترافیک و حمل‌ونقل شهرداری قم از امکان ارائه آموزش‌های ترافیکی در شبکه شاد خبر داد و گفت: در حال رایزنی با شبکه شاد برای ارائه آموزش‌های ترافیکی در این شبکه برای دانش‌آموزان هستیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
امکان ارائه آموزش‌های ترافیکی در شبکه شاد
شناسه : 30930 | انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، قاسم طالبی با تأکید بر اهمیت آموزش در ارتقای فرهنگ شهروندی در حوزه ترافیک، اظهار کرد: برای ساماندهی ترافیک و داشتن شهری پاک علاوه بر توسعه محورهای ترافیکی باید به ارتقای فرهنگ ترافیک نیز اهمیت دهیم.

سرپرست سازمان ترافیک و حمل‌ونقل شهرداری قم، فعالیت‌های کمیته آموزش سازمان ترافیک را تشریح کرد و افزود: کمیته آموزش ترافیک سازمان از یک سال گذشته آغاز به کار کرده و توانسته پویش‌های مختلفی را برنامه‌ریزی و اجرا کند.

طالبی شیوه ویروس کرونا را در ارائه برنامه‌های آموزشی مؤثر دانست و تصریح کرد: بازخوردهای خوبی از عملکرد اتوبوس آموزشی در سطح شهر داشتیم اما به علت رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعلاً فعالیت ندارد.

وی از چاپ کتابچه‌های آموزشی برای مدارس خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های سازمان اجرای تئاترهای خیابانی و تذکر نکات مهم ترافیکی به رانندگان و عابران پیاده بوده است.

وی همکاری سازمان ترافیک و سازمان فرهنگی و ورزشی را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم نیز کمیته‌ای باهدف ارتقاء فرهنگ ترافیک تشکیل‌شده و اجرای پویش احترام به خط سفید نتیجه فعالیت این کمیته است.

سرپرست سازمان ترافیک و حمل‌ونقل شهرداری قم با یادآوری دوباره محدودیت‌های فعالیت‌های آموزشی به علت شیوع ویروس کرونا تأکید کرد: با بازگشایی مدارس و امکان فعالیت اتوبوس آموزشی برنامه‌های فرهنگی با جدیت دنبال می‌شود.

نیک همچنین از ارائه آموزش‌های ترافیکی در شبکه شاد نیز خبر داد و بیان کرد: در حال رایزنی با شبکه شاد برای ارائه آموزش‌های ترافیکی در این شبکه برای دانش آموزان هستیم.

وی ادامه داد: محتواهای آموزشی در قالب کلیپ‌های کوتاه و داستان به‌صورت آموزش‌های فوق‌برنامه در این شبکه در اختیار دانش آموزان گذاشته می‌شود و تا توافق نهایی برنامه‌ریزی‌های لازم انجام خواهد شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.