تخفیف ۲۰ درصدی عوارض و بهای خدمات از ۹ دی تا ۲۲ بهمن

شهر بیست/ سرپرست اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم از تخفیف ۲۰ درصدی عوارض و بهای خدمات از ۹ دی تا ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: در مجموع ۲۰ درصد کاهش و تخفیف عوارض شامل پرداخت نقدی و یک‌جا خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تخفیف ۲۰ درصدی عوارض و بهای خدمات از ۹ دی تا ۲۲ بهمن
شناسه : 30928 | انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد وحیدنیا با تشریح مصوبه شورای اسلامی شهر قم را برای اعمال تخفیف عوارض و بهای خدمات شهردرای قم، اظهار داشت: با توجه به آغاز دهه بصیرت از ۹ دی‌ماه، شهرداری قم با تصویب شورای اسلامی شهر قم تخفیفاتی را برای مؤدیان بدهکار در نظر گرفته است.

وی بازه زمانی بهره‌مندی از ۲۰ درصد تخفیف را ۹ دی‌ماه تا ۲۲ بهمن اعلام کرد و افزود: شمول کامل و ۲۰ درصدی این تخفیف برای پرداخت نقدی و یک‌جای عوارض و بهای خدمات در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم مصوبه شورای شهر را شامل عوارض صدور پروانه ندانست و تأکید کرد: عوارض صدور پروانه در این مصوبه شامل ۲۰ درصد کاهش و تخفیف نخواهد بود.

وی با درخواست از شهروندان برای حضور به‌موقع و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هنگام پرداخت عوارض خاطرنشان کرد: شهروندان برای جلوگیری از ازدحام و رعایت پروتکل‌های بهداشتی پرداخت عوارض خود را به‌روزهای پایانی موکول نکنند.

وحید نیا تأکید کرد: ثبت درخواست اولیه پرداخت عوارض می‌بایست در سامانه قمیار ثبت‌شده و پس از آن برای پرداخت نقدی، به‌صورت حضوری به شهرداری مناطق هشت‌گانه مراجعه کنند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.