بازگشت موج کرونا با هرگونه سهل‌انگاری/ مهلت دریافت تسهیلات حمایت از مشاغل آسیب‌دیده تمدید شد

شهر بیست/ استاندار قم با اشاره به نگرانی‌های موجود که درباره جهش نوع انگلیسی ویروس کرونا وجود دارد، گفت: باید از سهل انگاری و آسان گرفتن این موجی که می‌تواند در بهمن یا اسفند شروع شود پرهیز کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازگشت موج کرونا با هرگونه سهل‌انگاری/ مهلت دریافت تسهیلات حمایت از مشاغل آسیب‌دیده تمدید شد
شناسه : 30907 | انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، بهرام سرمست صبح شنبه در پایان جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، با بیان اینکه در حال حاضر شاهد سیر نزولی بیماری کرونا در استان قم هستیم و کاهش آمار نباید موجب سهل انگاری ما شود، گفت: در برخی استان‌ها از جمله مازندران وضعیت کرونا به نوعی هشدار دهنده است و همچنان باید دقت، مراقبت و نظارت خود را بیشتر کنیم زیرا آغاز فصل سرما می‌تواند دوباره در شدید شدن این بیماری تأثیر بگذارد.

وی با اشاره به نگرانی‌های موجود که درباره جهش نوع انگلیسی ویروس کرونا افزود: باید از سهل انگاری و آسان گرفتن این موجی که می‌تواند در بهمن یا اسفند شروع شود پرهیز کنیم و اعمال نظارت‌های بیشتر بر رعایت دستورالعمل‌ها و تداوم این موضوع و اعمال محدودیت‌ها و رعایت دستورالعمل‌ها از سوی شهروندان در کاهش بیماری مؤثر بوده است.

استاندار قم با بیان اینکه تسهیلاتی برای ودیعه مسکن و حمایت از مشاغل آسیب دیده در نظر گرفته شده گفت: مهلت این تسهیلات تا پایان بهمن ماه تمدید شده و جزئیات آن در ابلاغیه‌های ستاد ملی به اطلاع همگان خواهد رسید و اصناف و کسبه با وجود اینکه بیشترین آسیب را دیدند و برای حفظ جان خود و مردم دچار خسارت شدند.

وی با اشاره به اینکه بهبود شرایط کرونایی در استان قم با همکاری مردم به وجود آمده است، بیان کرد: بزرگان و علما و روحانیت همیشه از الزام داشتن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پشتیبانی کرده‌اند که خود برای ما قوت قلبی بوده است و رعایت دستورالعمل‌ها باید ادامه یابد و طبق تجربه‌ای که از گذشته داریم، هر گونه عادی انگاری می‌تواند و موج کرونا را بار دیگر به استان بازگرداند.

نوشته های مشابه
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.