اکران نمایشگاه عکس «خاتم سلیمانی» در ۶ کشور به صورت همزمان

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم از برگزاری نمایشگاه عکس «خاتم سلیمانی» در شش کشور به صورت همزمان با همکاری انجمن عکس بسیج هنرمندان استان قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اکران نمایشگاه عکس «خاتم سلیمانی» در ۶ کشور به صورت همزمان
شناسه : 30886 | انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالقاسم مقیمی با اشاره به اقدامات شهرداری همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت اظهار داشت: مجموعه عکس‌های تشیع عظیم شهید سردار سلیمانی و شهیدان مقاومت به صورت گسترده و همزمان در کشورها و شهرهای مختلف اکران شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی و هنری شهرداری قم از اکران این نمایشگاه با عنوان «خاتم سلیمانی» در ۶ کشور خبر داد و افزود: این نمایشگاه در شش کشور لبنان، عراق، سوریه، افغانستان و پاکستان و ایران همزمان در حال اکران است.

مقیمی با اشاره به اکران ۳۵ تصویر در این نمایشگاه تصریح کرد: این تصاویر از مجموعه تصاویر ۲۵ عکاس جمع‌آوری شده که در  تشییع سردار سلیمانی و شهدای مقاومت در عراق، سوریه، قم، مشهد، تهران و کرمان گرفته شده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه به زبان‌های فارسی عربی انگلیسی و اردو اکران می‎شود، افزود: مجموعه عکس‌های این نمایشگاه به مجموعه سپاه‌های استان ارسال شده است و مجموعه کلان شهرها هم این نمایشگاه را اکران کردند.

به گفته مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی و هنری شهرداری قم در این نمایشگاه عکس‌هایی از محمد زائرنیا، حمید عابدی، بهمن عزیزی، زهرا شفیعی دهنوی، حسین حاجیلری، امیر حسامی‌نژاد، مریم هنرمند، مرتضی جابریان، احسان جزینی، سیدمصطفی خوشرو، محمد رفیعی موحد، محمدعلی جعفری ندوشن، زهرا سادات نصیحت‌کن، سمیه نوروزی، جابر غلامی، محسن روحیان، بانو صادق منش، مهدی بخشی سورکی، محدثه طباطبایی، تهذیب الحسین محمد، مهدی وِرال و حسین یاراحمدی حضور دارد.

مقیمی با بیان اینکه این نمایشگاه در کرمان و نزدیکی محل دفن سردار سلیمانی نیز اکران شده است، تاکید کرد: بسیج‌های دانشجویی نیز اقدام به اکران این مجموعه عکس کردند و کار ارزشمند عکاسان عزیز به لطف شهدا به صورت گسترده و انبوه در سراسر کشور در حال انتشار است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.