موج شیوع کرونا قابل بازگشت است/ بازگشایی‌ها نباید بی‌حساب و کتاب باشد

شهر بیست/ استاندار قم با بیان اینکه هیچ تضمینی وجود ندارد که موج شیوع کرونا بار دیگر به استان قم برنگردد، گفت: وضعیت استان در خردادماه حتی بهتر از شرایط فعلی بود و در طول یک هفته حتی یک فوتی هم نداشتیم اما این موج بازگشت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
موج شیوع کرونا قابل بازگشت است/ بازگشایی‌ها نباید بی‌حساب و کتاب باشد
شناسه : 30860 | انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، بهرام سرمست در جلسه شورای فرهنگ عمومی قم اظهار کرد: هیچ تضمینی وجود ندارد که موج شیوع کرونا بار دیگر به استان قم برنگردد، از این رو تمام تلاش ما باید این باشد که وضعیت را به نقطه ایده آل برسانیم که هیچ کس مبتلا نشود.

وی تصریح کرد: این شرایط فوق العاده و بحرانی است و عادی نیست و خیلی از مسائلی که ما نیز به لحاظ اعتقادی به آن تعلق و باور داشتیم تعطیل شده و یا برای آنها محدودیت اعمال شده که به لحاظ قلبی متأثر و متأسف هستیم.

استاندار قم همچنین با یادآوری اینکه طبق دستورالعمل وزارت بهداشت مراسم های آیینی و مذهبی امکان برگزاری ندارد، گفت: مردم به‌رغم متضرر شدن و خسارت دیدن از این محدودیت‌های اجتماعی و اقتصادی، پروتکل‌ها را رعایت کردند و محدودیت های زیادی را برای قشرهای مختلف داشتیم ولی نتیجه این اقدام ها باعث شده که قم در موضوع کرونا در ردیف بیست و هفتم کشور قرار دارد و یکی دو روز حتی فوتی و بستری نیز نداشتیم.

سرمست افزود: این موفقیت بسیار بزرگی است ولی اگر کوچکترین سهل انگاری و عادی انگاری بکنیم و بازگشایی‌های ما بی‌حساب و کتاب باشد قطعا این موج قابل بازگشت است.

وی یادآور شد: وضعیت استان در خردادماه حتی بهتر از شرایط فعلی بود و در طول یک هفته حتی یک فوتی هم نداشتیم اما این موج برگشت.

استاندار قم همچنین با اشاره به طرح مدیریت و کنترل بیماری کرونا به شیوه محله محور گفت: این طرح به نام سردار سلیمانی مزین شده و یکی از بهترین کارها برای پاسداشت این شهید نیز عملیاتی کردن و اجرای مجدانه این طرح است.

نوشته های مشابه
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر
ضرورت افزایش امنیت بوستان‌های قم
دیدار شهردار قم با مدیرکل بازرسی استان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.