اتمام ساخت و راه‌اندازی سپتیک در منطقه یک قم

شهر بیست/ مدیر منطقه یک شهرداری قم از رفع مشکلات آب‌گرفتگی در سطح پیامبر اعظم(ص) و زیرگذرهای بعثت و رزمندگان اسلام در سال جاری خبر داد و گفت: با اجرای سپتیک، آب‌گرفتگی در این زیرگذرها اعلام‌نشده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اتمام ساخت و راه‌اندازی سپتیک در منطقه یک قم
شناسه : 30833 | انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن یکی از برنامه‌های منطقه یک را با توجه به آغاز فصل بارندگی‌ها، رفع آب‌گرفتگی معابر اعلام کرد و اظهار داشت: یکی از راه‌های کنترل آب‌گرفتگی‌ها در منطقه، طراحی و ساخت سپتیک بوده که در دستور کار قرارگرفته است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم افزود: ساخت و راه‌اندازی سپتیک در سطح بلوار پیامبر اعظم (ص)، زیرگذر بعثت، زیرگذر تقاطع رزمندگان اسلام در ۹ ماه سال جاری انجام‌شده است.

ترکمن اعتبار صرف شده در ساخت سه سپتیک در این منطقه را بیش از ۶۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: عملیات اجرای طرح توسط همکاران به‌صورت امانی انجام‌شده و منابع مالی آن نیز از منابع داخلی شهرداری منطقه تأمین‌شده است.

وی نقش ساخت و اجرای سپتیک را در جمع‌آوری آب‌های سطحی تشریح و بیان کرد: جلوگیری از آب‌گرفتگی در زمان بارندگی در زیرگذرهای منطقه مهم‌ترین کاربرد این سازه است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم از رفع مشکلات آب‌گرفتگی در سطح پیامبر اعظم(ص) و زیرگذرهای بعثت و رزمندگان اسلام در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه با اجرای این سپتیک امسال آب‌گرفتگی اعلام‌نشده است.

ترکمن بیشترین آب‌گرفتگی امسال را مربوط به بلوار شهیدان برقعی دانست و ادامه داد: برای رفع آب‌گرفتگی بلوار شهیدان برقعی در حال تملک زمین هستیم ولی متأسفانه چند خانواده با شهرداری همکاری لازم را ندارند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.