ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم مذهبی و سیاسی در قم/ ۱۰۰ هزار خودرو در قم جریمه شدند

شهر بیست/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم از اعمال بیش از صد هزار جریمه یک میلیون تومانی، پانصد هزار تومانی و دویست هزار تومانی در طرح مدیریت جامع ترددها خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم مذهبی و سیاسی در قم/ ۱۰۰ هزار خودرو در قم جریمه شدند
شناسه : 30826 | انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، بیژن سلیمان‌پور که امروز در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان سخن می گفت، با اشاره به حوزه اطلاع رسانی کرونا بیان داشت: مبنای این اطلاع رسانی ها در هفته های اخیر، آگاهی شهروندان از مصوّبات و محدودیت ها در نظر گرفته شده در ستادهای استانی و ملی مبارزه با کرونا بوده است.

وی افزود: البته ابهاماتی در روزهای اخیر و در زمینه برخی اطلاع رسانی ها پیش آمد، اما ابلاغیه اخیر وزیر کشور نشان می دهد همه مراسم های آئینی و مذهبی و یا هر تجمع سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم همچنین خاطر نشان کرد: تردیدی نیست که مناسبت ها و مراسم های آیینی، مذهبی و ملی از فرصت های مهم نظام اسلامی تلقی می شود، اما با توجه به عدم امکان برگزاری حضوری آن ها به دلیل رعایت شیوه نامه های بهداشتی و اولویت حفظ سلامت مردم، این مراسم به سمت و سوی برگزاری مجازی و غیرحضوری حرکت کرده است.

وی با اشاره به دوقطبی سازی برخی رسانه های دشمن تأکید کرد: دو قطبی سازی سلامت و دین و یا سلامت و معیشت از مواردی است که این رسانه ها و از جمله جریان شیعه انگلیسی به آن می پردازند و بدیهی است که این حربه ها در برابر بصیرت مردم ناکارآمد خواهد بود.

سلیمان پور اضافه کرد: مبنای مقام معظم رهبری و مسؤولان کشور تأکید بر حفظ سلامت عمومی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کنار توجه به دین و معیشت مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم همچنین به جریمه های اعمال شده در طرح مدیریت جامع ترددها توجه داد و بیان کرد: تاکنون حدود ۲۲ هزار جریمه یک میلیون تومانی، حدود ۷۴ هزار جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و حدود ۱۴ هزار جریمه دویست هزار تومانی در قم و محدوده شهر انجام شده است.

وی درباره صدور مجوز تردد بین استانی گفت: طرح مدیریت جامع ترددها به دنبال آن بود که ترددهای مردم به معنای واقعی کلمه کاسته شود، اما ما هر روزه با تعداد زیادی از مردم قم مواجه هستیم که برای دریافت برگه مجوز تردد بین استانی مراجعه می کنند.

سلیمان پور ادامه داد: خواهش ما از مردم این است که برای صدور برگه  تردد مراجعه نکنند، بویژه آن که تاکنون بیش از ۱۶ هزار مجوز صادر شده که نشان از میانگین روزانه ۵۰۰ مورد صدور مجوز تردد است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.