مستند زندگی شهید حاج احمد کریمی تولید می‌شود

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: مستند زندگی شهید حاج احمد کریمی تا پایان امسال در قم تولید و اکران می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مستند زندگی شهید حاج احمد کریمی تولید می‌شود
شناسه : 30816 | انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، ابوالقاسم مقیمی با اشاره به تولید مستندی پیرامون زندگی شهید حاج احمد کریمی در قم اظهار کرد: در جهت عرض ارادت به سرداران ۸ سال دفاع مقدس و نزدیک به یک سال، کار پژوهشی و میدانی و تاریخ شفاهی در حوزه زندگی شهید حاج احمد کریمی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در این زمینه تاکنون مجموعه عکس‌های این شهید گردآوری و پالایش‌شده و در حال بهینه‌سازی تصاویر و ارتقای کیفیت تصاویر است و نمایشگاه آثار عکس از شهید و هم‌رزمان و معرفی عکس‌ها در موقعیت‌های مختلف و حال و هوای گرفته‌شده در این نمایشگاه اکران می‌شود.

مقیمی بیان کرد: همچنین با حضور مجموعه فرماندهان لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب در زمان جنگ و رزمندگان و ایثارگران و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس در سازمان فرهنگی و هنری و ورزشی شهرداری، مجموعه مصاحبه‌های تاریخ شفاهی دفاع مقدس آغاز شد و این مصاحبه‌ها با حضور عزیزانی چون فتوحی، جعفری، پاک‌دل، مصطفوی و دیگر بزرگان و یادگاران دفاع مقدس ثبت شد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه مصاحبه‌ها و ثبت خاطرات این عزیزان از سال‌های دفاع مقدس و خاطراتی که از ایشان داشتند در دو کتاب فاخر و ارزشمند در دو فرمت روایی و داستانی و خاطره در حال تدوین و نهایی شدن است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: از مجموعه خاطرات ثبت‌شده با کمک مجموعه هنرمندان و یادگاران دفاع مقدس فیلم‌نامه‌ای آماده‌شده و داوود جلیلی کار را آغاز و فیلم‌نامه‌ای را تدوین کرد و فیلم مستندی از زندگی حاج احمد کریمی و پژوهش تصویری از ایشان در حال ساخت است.

وی گفت: به‌تازگی فیلم‌برداری با حضور یادگاران دفاع مقدس در منطقه فردو آغازشده و امیدواریم این مستند تا پایان سال آماده اکران شود، این مستند به همت یادگاران دفاع مقدس و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم و دیگر عزیزان در حال شکل‌گیری است و فیلم‌برداری در مدت کوتاهی به پایان می‌رسد و فضای موردنیاز آماده‌سازی می‌شود.

مقیمی عنوان کرد: امید است بتوانیم با فروکش کردن بیماری کرونا، یادواره شهید کریمی را با گردآوری آثار شامل نمایشگاه عکس و کتاب و فیلم و حضور خود رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس برگزار کنیم.

نوشته های مشابه
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.