ساختمان بیمارستان الهادی تکمیل و تجهیز می‌شود

شهر بیست/ مرکز خدمات حوزه و جهاد دانشگاهی در آستانه تفاهم نهایی در خصوص نحوه،وگذاری و تکمیل و تجهیز و بهره برداری ساختمان بیمارستان الهادی قم قرار دارند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ساختمان بیمارستان الهادی تکمیل و تجهیز می‌شود
شناسه : 30789 | انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایسنای قم، دکتر حمیدرضا طیبی رئیس جهاددانشگاهی کشور امروز به همراه مهندس علیرضا زجاجی مدیر حوزه ریاست، دکتر محمدصادق بیجندی معاون آموزشی این نهاد و دکتر محمد حیدری رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم با حضور در مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور در قم با حجت الاسلام والمسلمین ربانی رئیس این مرکز دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این جلسه ضمن انعقاد تفاهم نامه مشترک همکاری بین دو نهاد که در بخش های مختلف علمی و فرهنگی و کارآفرینی و درمانی صورت گرفت، بحث مهم دیگری نیز مطرح شد.

در این دیدار موضوع واگذاری و بهره برداری از ساختمان بیمارستانی الهادی واقع در میدان الهادی قم توسط جهاددانشگاهی که در اختیار مرکز خدمات حوزه های علمیه است، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس تفاهمات صورت گرفته مقرر شد که مباحث کارشناسی مرتبط به واگذاری این ساختمان با شروط مشخص در قبال ارایه خدمات تخصصی درمانی و… به قشر روحانیت و اقشار محروم جامعه که در راستای نیت اصلی بانی این ساختمان مرحوم آیت الله مشکینی نیز بوده است، دنبال شود.

بر این اساس جهاد دانشگاهی با در اختیار گرفتن این ساختمان نسبت به توسعه ظرفیت های لازم با تکمیل و تجهیز و احداث کلینیک های تخصصی و درمانی و خدمات مرتبط به آموزش و کارآفرینی با تحت پوشش قراردادن اقشار مختلف به خصوص روحانیون از طریق شروطی که در تفاهم نامه قید خواهد شد اقدام می کند.

مدیران عالی این دو نهاد نیز در این جلسه توافق کردند راه های حصول نتیجه لازم برای عقد تفاهم نامه مشترک و عملیاتی به سرعت از طریق تیم های کارشناسی دو جانبه پیگیری شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.