اتمام نقاشی دیواری و آذین‌بندی بلوار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

شهر بیست/ سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم از اتمام نقاشي ديواري و آذین‌بندی بلوار سپهبد شهيد حاج قاسم سليمانی به مناسبت فرارسیدن سالگرد شهادت این شهید بزرگوار خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اتمام نقاشی دیواری و آذین‌بندی بلوار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
شناسه : 30755 | انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد موسوی منش با اشاره به آغاز ایام شهادت حضرت زهرا(س) به تشریح اقدامات انجام‌شده در بلوار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و اظهار داشت: با آغاز دهه فاطمیه و نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی تغییر حال و هوای شهر در دستور کار قرارگرفته است.

وی زیباسازی بلوار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را یکی از برنامه‌های سازمان اعلام کرد و افزود: اجرای نقاشی دیواری بلوار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به اتمام رسیده و نصب سازه‌های موقت با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و چهره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی انجام‌شده است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم از نصب تابلوهای بلوار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در این بلوار خبر داد و گفت: تصاویر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سازه‌های تبلیغاتی در ورودی‌های بلوار و سطح شهر نصب‌شده است.

موسوی منش ادامه داد: نورپردازی ستاره‌های ۳۲ پر، برای تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین نورپردازی کامل پل‌های داخل بلوار سردار سلیمانی نیز انجام‌شده است.

وی از برگزاری سمپوزیوم سردیس شهدا با موضوع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابو مهدی المهندس، شهید شهروز مظفری نیا و شهید محسن فخری‌زاده خبر داد و گفت: دو هزار آویز فاطمیه بین مناطق پخش‌شده و استیکرهای بر روی سروها با موضوع ایام فاطمیه نیز نصب‌شده است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم در پایان با تأکید دوباره بر آذین‌بندی شهر با توجه به مناسبت‌های ملی و مذهبی، گفت: پاسداشت مقام شهدا و آشنایی شهروندان با فرهنگ ایثار و شهادت موضوع و محور آذین‌بندی شهر است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.