احداث پارکینگ در هسته مرکزی شهر

شهر بیست/ سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: به زودی عملیات اجرایی تملک برای ایجاد پارکینگ در هسته مرکزی شهر قم آغاز می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
احداث پارکینگ در هسته مرکزی شهر
شناسه : 30729 | انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمود مسگری در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر قم در تشریح مصوبات این جلسه، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مصوبات جلسه ارائه تخفیفات دهه بصیرت و دهه فجر بود که با اصلاحاتی از کمیته انطباق فرمانداری بازگشت داده‌شده بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم افزود: دراین‌باره اصلاحاتی انجام شد و ۲۰ درصد تخفیف برای گرفتن عدم خلاف و پایان کار از نهم دی‌ماه تا دهه فجر مصوب شد.

مسگری با بیان اینکه با توجه به این تخفیف تقاضا می‌شود شهروندان با مراجعه به شهرداری‌ها نسبت به تسویه بدهی خود اقدام کنند و از این میزان تخفیفات بهره‌مند شوند، ادامه داد: تعیین نرخ قیمت اتوبوس برای اطراف حرم که رینگ طلایی نام دارد یکی دیگر از مصوبات است و دراین‌باره اتوبوس‌هایی که به‌صورت قطری، سطح شهر را می‌پیمودند، به‌صورت شعاعی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این اتوبوس‌ها از مناطق مختلف تا حرم می‌آمدند و در هسته مرکزی برای انتقال از نقطه‌ای در اطراف حرم به نقطه مقابل رینگی تعبیه شد که نزدیک به دو کیلومتر طول دارد و اتوبوس‌هایی مستقر می‌شود که با ۱۸۰ تومان به‌صورت کارتی و ۵۰۰ تومان نقدی برای رفاه شهروندان اقدام به جابه‌جایی می‌کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم افزود: در حاشیه جلسه تذکری به مجموعه شهری داده شد تا با توجه به ارقامی که از محل حذف پارکینگ دریافت می‌شود اقدام به تملک نقاط تعیین‌شده در سطح شهر برای احداث پارکینگ کند.

مسگری عنوان کرد: ما امیدواریم زودتر عملیات اجرایی صورت بگیرد تا مشکلات شهروندان در هسته مرکزی شهر رفع شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.